Jaunā iepirkšanās pieredze ir klāt!
Mēs esam lepni un patiesi gandarīti atklāt jauno Baltijas e-komercijas platformu, kas ļaus vienlaicīgi iepirkties un iedvesmoties, esot mājās, braucot autobusā, dzerot kafiju vai baudot vakaru uz terases. Mēs piedāvājam vēl vairāk iespēju un funkciju, plašāku produktu klāstu un augstākās kvalitātes zīmolus no visas pasaules – tas viss rokas stiepiena attālumā.
Mēs atbildam uz tavām vēlmēm
Stockmann filozofijas sirdī vienmēr ir bijuši klienti un tieši klientu vēlmes, atsauksmes un vajadzības tika ņemtas vērā, veidojot jauno platformu. Mēs vēlamies, lai tava iepirkšanās pieredze ir pēc iespējas vienkāršāka un patīkamāka.
Mēs aizvien esam attīstības procesā un turpināsim pilnveidoties, lai vienmēr sniegtu tev pašu labāko. Šobrīd jaunā platforma piedāvā tādas funkcijas, kā:
- Piekļuve MyStockmann profilam un iespēja piereģistrēties, lai tev vienmēr būtu pieeja savai pirkumu vēsturei un tavām interesēm atbilstošai informācijai;
- Iespēja kārtot produktus, sākot ar jaunākajiem, lai tu vienmēr varētu sekot līdzi aktualitātēm;
- Produktu pasūtīšana no universālveikaliem Somijā, kas nozīmē, ka tev ir pieeja plašākām produktu klāsta, nekā jebkad agrāk;
- Preču rezervēšana veikalā, kā arī pasūtījumu saņemšana veikalā – pārbaudi produkta pieejamību universālveikalā un rezervē to, lai paņemtu uz vietas;
- Atsauksmju atstāšana par produktiem, kas ne tikai ļaus mums dzirdēt tavas domas un turpināt attīstību, bet arī sniegs papildu ieskatu par produktu nākamajiem klientiem;
- Iespēja izveidot filtru sev vēlamajām precēm pēc atrašanās vietas, kas nozīmē, ka tu var meklēt produktus, kas ir pieejami tikai tiešsaistē vai universālveikalā;
- Vēl pārskatāmākas meklēšanas iespējas un ērtāka pieredze sev vēlamo produktu un zīmolu atrašanā;
- Bezmaksas piegāde visiem pasūtījumiem virs 70 €.
BIEŽĀK UZDOTIE JAUTĀJUMI PAR E-KOMERCIJAS PLATFORMAS IZMAIŅĀM
Baltijas e-veikals ir pārvietojies uz jaunu platformu! Atjaunotais e-veikals ir izveidots uzklausot mūsu klientus, un arī turpmākā attīstība būs kopīgs darbs. Veicot šīs izmaiņas, Stockmann vēlas nodrošināt daudzkanālu iepirkšanās pieredzi un apkalpošanu tā, lai klients justos it kā apmeklētu universālveikalu arī esot tiešsaistē.
Šajā lapā esam apkopojuši aktuālo informāciju par transformācijas posmiem, kā arī biežāk uzdotajiem jautājumiem par jauno veikalu.
Mēs arī ceram uz jūsu atsauksmēm, lai atbalstītu tālāko attīstību. Ja jums ir kādas idejas vai komentāri par mūsu interneta veikalu, lūdzu, ziņojiet mums! Katra atsauksme mums ir vērtīga.
J&A
Kādi ir jaunumi atjaunotajā e-veikalā?
Interneta veikals ir pārcelts uz pilnīgi jaunu platformu, kas atvieglos e-komercijas attīstību. Pārejas laikā būtisks jauninājums būs interneta veikala izskats, kā arī jaunas, saturu bagātas lapas mūsu galvenajām kategorijām – modei un mājai. Produktu meklēšana un pārlūkošana ir izstrādāta tā, lai tā būtu lietotājam draudzīgāka, un lietotāju pieredze arvien vairāk tiek optimizēta mobilajām ierīcēm.
Izstrādes un uzlabošanas ideju ir daudz, taču jau šobrīd interneta veikalā ir pieejamas pilnīgi jaunas iespējas, piemēram, sniegt atsauksmes par precēm. Papildus lielākām jaunām funkcijām, mēs arī labojam iespējamās kļūdas, pastāvīgi attīstot veikalu, lai tas būtu lietotājam draudzīgāks.
Vai ir iespēja atrast visus Stockmann produktus vienā vietnē? Kā atšķiras preču klāsts e-veikalā un universālveikalā?
Kaut arī lielākā daļa mūsu preču klāsta ir atrodama visos universālveikalos un interneta veikalos, izvēle nedaudz atšķiras atkarībā no pārdošanas kanāla, un ne visi zīmoli ir nopērkami katrā tirdzniecības kanālā. Tomēr mēs tiecamies uz daudzkanālu pirkšanas ceļu, kurā viss mūsu klāsts vienmēr būtu pieejams, neatkarīgi no pakalpojuma platformas.
Kur es varu atrast lojalitātes preces?
Lojalitātes preces var atrast katrā preču kategorijā. Lojalitātes produktus varat atpazīt pēc pazīstamā lojalitātes simbola. Ja vēlaties, varat arī izmantot filtru, lai izslēgtu produktus par lojalitātes cenām katrā produktu kategorijā.
Es izveidoju pasūtījumu neielogojoties e-veikalā? Vai es pēc tam varu saņemt lojalitātes punktus?
Lojalitātes punktus nav iespējams saņemt pēc šāda pirkuma. Lai nodrošinātu lojalitātes punktu uzkrāšanu un citu potenciālo lojalitātes priekšrocību izmantošanu, pirms pirkuma veikšanas pieslēdzieties interneta veikalam.
Es esmu regulārs pircējs, taču neesmu sen izmantojis e-veikalu. Ko man darīt?
Ja esat reģistrējies MyStockmann lietotnē, varat pieteikties tiešsaistes veikalā ar tādiem pašiem datiem kā lietotnē. Ja neatceraties savu paroli, varat ielogoties interneta veikalā spiežot pogu ‘Vai pieteikties bez paroles’, nosūtot pieteikšanās kodu uz e-pastu vai tālruni. Kad esat ielogojies, sadaļā ‘Manas lapas’ atrodiet pogu ‘Mainīt paroli’ un iestatiet sev jaunu paroli.
Vai e-veikalā varu veikt apmaksu ar dāvanu karti?
Šobrīd maksājumu metodes nemainīsies, vismaz pārejas perioda laikā. Taču nepieciešamība interneta veikalā norēķināties ar dāvanu karti ir ņemta vērā un šī funkcionalitāte ir iekļauta izstrādes saraksta rindā.