ESI PATS SEV BOSS
Pēc gandrīz 50 gadu pārtraukuma BOSS uzsāk zīmola imidža maiņas kampaņu.
“Atsvaidzinot zīmolu un uzsākot superzvaigžņu kampaņu, mēs iezīmējam gluži jauna BOSS laikmeta sākumu. Mūsu mērķis ir piesaistīt jaunas un jaunāka vecuma mērķa grupas klientus, padarot viņus par mūsu zīmola faniem. Tāpēc šīs abas kampaņas ir svarīgs solis, lai mēs varētu celt zīmola nozīmi un sasniegt mūsu mērķi – turpmākajos gados ierindoties 100 pasaules ietekmīgāko zīmolu vidū,” stāsta Daniel Grieder (Daniels Grīders), HUGO BOSS AG izpilddirektors.
BOSS zīmola jaunā identitāte būs moderna, vairāk centrēta uz jaunāku un globālāku auditoriju. Visā kolekcijas dizainā, veikalu koncepcijās un citos zīmola kanālos dominēs rotaļīgāka un brīvāka estētika, taču saglabājot uzticību tādām zīmola pamatvērtībām kā apģērba izcilība.
Boss zvaigžņotajā komandā piedalās tādas pasaules slavenas topmodeles kā Kendall Jenner, Hailey Bieber un Joan Smalls, pasaulslavenais amerikāņu reperis Future, starptautiskā TikTok zvaigzne Khaby Lame, ar kuru kopā ir tapušas divas kapsulas (pamatapģērbu komplekta) kolekcijas. #EsiPatsSevBOSS kampaņā piedalās arī Dienvidkorejas dziedātājs un aktieris Lee Min-ho, britu profesionālais bokseris Anthony Joshua, itāļu tenisa čempions Matteo Berrettini un vācu skrējēja Alica Schmidt.
Līdztekus globālajai kampaņai ir radīts īpašs un aizraujošs saturs, tostarp podkāsti, aizkadri, jaunumu stāsti un īsi video. Arī tīmekļa vietnē hugoboss.com variet iegūt jaunu un aizraujošu pieredzi. Šeit varēs atrast vairāk attēlu, video, kā arī citu iedvesmojošu saturu, gūstot iespēju patiesi izjust jaunos produktus. Iepirkšanās kļūs patīkamāka un interesantāka.
Iepazīsti BOSS apģērbu kolekcijas u/v Stockmann 2. un 3. stāvā.