7. martā universālveikalā Stockmann notikusi drosmīga un iedvesmojoša modes skate
Stockmann stilistes Anastasija Paškēviča un Inga Zaharova aicina – “Sagaidīsim pavasari sportiski, brīvdomīgi un daudzfunkcionāli, atcerēsimies arī par pareiziem un negaidītiem akcentiem, ko var panākt ar stilīgu aksesuāru izmantošanu, kā arī jaunām kombinācijām apģērbos.”
Modes skates laikā tika demonstrētas sezonas skaistākās un efektīgākās modes tendences, drosmīgas krāsu kombinācijas un labākie zīmoli – Boss, Ralph Lauren, Max&Co, Calvin Klein Jeans, Tommy Hilfiger, Furla, Coach, kā arī jaunpienācēji, kuri nopērkami tikai u/v Stockmann, – Victoria Victoria Beckham, Samsoe Samsoe un Opus. Šoreiz modes skatē dominēja sportiskas vibrācijas kombinācijā ar klasiskiem apģērbiem un stilīgiem aksesuāriem. Modes skates modeļu lomās bija bērni, sievietes un vīrieši visās vecuma kategorijās, demonstrējot plašāko sortimentu no universālveikalā nopērkamajiem zīmoliem. Krāsu gamma bija eklektiska, daudzveidīga un piesātināta, īpašu lomu atvēlot spilgtiem un pamanāmiem akcentiem – apaviem, somām, lakatiem, saulesbrillēm.
Pavasara-vasaras sezonā stilistes mudina sievietes ļauties dažādībai un kontrastiem, piemēram, elastīga auduma sportiskas bikses kombinēt ar sievišķīgām kreklblūzēm vai izvēlēties klasiskus kostīmus ar vertikālām uzšuvēm uz sānu vīlēm. Savukārt vīriešiem ir pieļaujama neliela modes huligānisma deva, kas ļauj lietišķā dreskodā kombinēt stingra auduma kreklu ar trikotāžas biksēm.
Jau šodien, 8. martā, sievietes iepriecinās Skaistuma dienas, kas turpināsies līdz 18. martam, 1. stāva kosmētikas nodaļā, aicinot ar lieliskiem piedāvājumiem, konsultācijām, dāvanām, jaunākās sezonas tendencēm un kosmētikas jaunumiem.
Marts ir pavasara modes mēnesis, tādēļ 10., 17. un 24. martā universālveikala Stockmann modes nodaļās tiek rīkotas stilistu dienas, kurās klienti var tikties un saņemt padomus no labākajiem Latvijas stilistiem – Dāvida, Kristīnes Rudzinskas, Elitas Patmalnieces, Jūlijas Verbickas un Ingas Zaharovas.
Modes skates veidošanā piedalījās un atbalstīja: modeļu aģentūra Vacatio Model Management, Optika Metropole saulesbrilles, Cold Brew kafija no Costa Coffee, dzirkstošais vīns La Gioiosa Aurea Blanc de Blanc Brut un RED šokolāde – pasaulē pirmā šokolāde ar samazinātu kaloritāti (līdz pat 45%), bez cukura, no dabīgām sastāvdaļām.