Privātuma politika un sīkdatnes

DROŠĪBA

Mēs rūpējamies par Jūsu drošību, kad iepērkaties interneta veikalā.

Klienta informācija, ko atstājat, kad veicat pasūtījumu, ir pieejama tikai mums, un mēs to neizpaužam trešajai pusei.

Klienta datora savienojums ar Stockmann tiek aizsargāts, izmantojot SSL/TLS drošības protokolu. SSL/TLS drošības protokols aizsargā Jūsu saziņu, lai neviens no ārpuses nevarētu redzēt vai izmainīt Jūsu konfidenciālo informāciju, sekojot šim savienojumam. SSL/TLS drošības protokolam uzticas, piemēram, Somijas interneta bankas, kā arī citi tiešsaistes pakalpojumi, kuriem nepieciešams drošs savienojums.

Maksājot ar kredītkarti, mēs izmantojam Verified by Visa un Mastercard SecureCode autentifikācijas sistēmas, lai nodrošinātu jūsu maksājumu darījuma drošību. Jūsu drošības nolūku dēļ mēs nevienā brīdī nesaglabājam jūsu debetkartes numuru. Tas nozīmē, ka pēc darījuma veikšanas neviens nevarēs piekļūt jūsu datiem. Maksājot ar tiešo debetu – izmantojot interneta bankas iespējas – mēs izmantojam Trustly, kas ir licencēta maksājumu iestāde, ko ir pilnvarojusi un uzrauga Zviedrijas Finanšu uzraudzības iestāde. Viņiem ir Eiropas maksājumu pakalpojumu sniedzēja (PSP) licence saskaņā ar Maksājumu pakalpojumu direktīvu (PSD, 2007/64/EK)””

 

STOCKMANN MĀRKETINGA PRAKSE

Saziņa ar klientiem

Kā Stockmann klients Jūs varat saņemt paziņojumus vai kontaktinformāciju, jo mēs īstenojam saziņu ar klientiem. Šajā gadījumā mēs Jūsu kontaktinformāciju un citus personas datus izmantosim saziņai, kas ir saistīta ar klientu attiecību pārvaldību. Tāda saziņa var būt saistīta, piemēram, ar mūsu pakalpojumu, noteikumu vai konfidencialitātes politikas izmaiņām, kā arī ar Jūsu pasūtīto produktu piegādi vai pakalpojumu pieejamību. Lai sazinātos ar klientiem, mēs varam vērsties pie Jums, izmantojot visu kontaktinformāciju, ko esat mums sniedzis. Saziņai ar klientu mēs galvenokārt izmantojam e-pastu, bet gadījumos, kad jautājums ir svarīgs vai steidzams, mēs varam arī sūtīt īsziņas vai sazināties ar Jums pa tālruni. Dažās situācijās mēs sūtam arī vēstuli. Kā klients varat arī saņemt paziņojumus mobilajā lietotnē MyStockmann vai savās interneta lapās, ja kā klients esat pieteicies mūsu tīmekļa vietnes sadaļā MyStockmann.

Visu laiku, kamēr esat mūsu klients, nav iespējams atteikties no mūsu saziņas ar Jums.

 

Uz klientu vērsts tiešs elektroniskais mārketings

Būdams Stockmann klients, Jūs tiešā mārketinga paziņojumus varat saņemt pa e-pastu, kā īsziņas vai kā pašpiegādes paziņojumus, ja mums ir iesniegta Jūsu kontaktinformācija sakarā ar Jūsu pasūtījumu vai pirkumu un ja vienlaikus esam Jūs informējuši, ka izmantosim Jūsu kontaktinformāciju šāda mārketinga nodrošināšanai. Šāda elektroniskā mārketinga saziņa ir saistīta ar produktiem un pakalpojumiem, kas ir līdzīgi tiem, kurus Jūs jau esat iegādājies no Stockmann. Uz klientiem vērsts tiešs elektroniskais mārketings var ietvert arī paziņojumus par klientu priekšrocībām, piemēram, unikālus īpašos piedāvājumus un priekšrocības, kas ir pieejamas tikai mūsu pašreizējiem klientiem.

Elektroniskam tiešajam mārketingam, kas balstīts attiecībās ar klientu, nav obligāti nepieciešama klienta iepriekšēja piekrišana, bet klientam tomēr ir tiesības aizliegt sūtīt viņam šādus mārketinga paziņojumus. No tiem viegli var atteikties, piemēram, izmantojot saiti e-pasta ziņojuma apakšā vai galvenē, sazinoties ar Stockmann klientu apkalpošanas dienestu vai mainot saziņas iestatījumus, kad piesakāties savās lapās vietnē MyStockmann; tā Jūs varat pielāgot saziņas iestatījumus savām vēlmēm.

Mēs varam sūtīt elektroniskos tiešā mārketinga paziņojumus, pamatojoties uz attiecībām ar klientu.

 

Elektronisks tiešais mārketings, pamatojoties uz atļauju

Atļauja sūtīt elektroniskos tiešā mārketinga paziņojumus var tikt dota, piemēram, kad abonējat Stockmann biļetenu vai sakarā ar reģistrācijas, abonēšanas vai mārketinga kampaņu. Ja paziņojums nav biļetena formā, atļauja parasti tiek dota, atzīmējot izvēles rūtiņu. Uz atļauju balstīta elektroniskā mārketinga paziņojumos mēs parasti informējam par jauniem produktiem, piedāvājumiem vai akcijām. Šādi paziņojumi var tikt sūtīti reizi nedēļā.

Elektronisko mārketingu, kas balstīts uz atļauju, varat aizliegt jebkurā laikā. To varat izdarīt, piemēram, izmantojot saiti e-pasta ziņojuma apakšā vai galvenē, sazinoties ar Stockmann klientu apkalpošanas dienestu vai (ja esat klients) mainot saziņas iestatījumus vietnē MyStockmann.

 

Tiešais mārketings pa pastu

Mēs varam sūtīt tiešā mārketinga vēstules pa pastu, ja vien klients to nav nepārprotami aizliedzis.

 

Tiešā mārketinga saziņas iestatījumu pārvaldība

Mēs cenšamies, lai mūsu sūtītie mārketinga paziņojumi būtu atbilstoši un interesanti. Tāpēc Jūs varat pārvaldīt saņemamo paziņojumu iestatījumus, piesakoties savās lapās mūsu vietnē MyStockmann. Varat izvēlēties, kas Jūs interesē, kādā veidā vēlaties saņemt mārketinga paziņojumus, kā arī saziņas veidus ar mums. Jebkurā laikā arī varat mainīt paziņojumu iestatījumus un ierobežot mārketinga paziņojumu sūtīšanu.

 

Profilēšana un automatizēta lēmumu pieņemšana Stockmann digitālajā mārketingā

Profilēšana ir jebkura automatizēta personas datu apstrāde, kad personas dati tiek izmantoti, lai noteiktu, piemēram, šīs personas vēlmes vai intereses. Stockmann izmanto profilēšanu, lai mērķētu tiešo mārketingu un digitālo reklāmu. Profilēšanai var izmantot paša klienta sniegto informāciju, piemēram, par viņa interesēm un dzimumu, vai informāciju, kas savākta, izmantojot sīkdatnes, kuras parāda, par ko attiecīgais Stockmann tīmekļa vietnes apmeklētājs ir interesējies. Sīkdatnes tiek izmantotas ar lietotāja piekrišanu. Lasiet vairāk par Stockmann sīkdatņu izmantošanas politiku.  Citus datus, kas nav savākti ar sīkdatņu palīdzību, profilēšanai izmanto atbilstoši Stockmann likumīgajām interesēm. Jums ir tiesības iebilst pret personas datu apstrādi, kas tiek veikta, pamatojoties uz mūsu likumīgajām interesēm (tostarp pret profilēšanu mārketinga nolūkos).

Ar profilēšanu mūsu mērķis ir padarīt saturu un mārketinga informāciju vairāk atbilstošu, personalizētu un interesantāku. Pamatojoties uz informāciju par Jūsu dzimumu, mēs varam, piemēram, labāk informēt Jūs par apģērbu kolekcijām, kuras, mūsuprāt, varētu Jūs interesēt.

Profilēšana, kas tiek veikta sakarā ar Stockmann mārketingu, neietver automatizētu lēmumu pieņemšanu, kurai ir juridiskas sekas vai cita līdzīga ietekme uz personu.

 

Reklāmas mērķauditorijas atlase sociālajos tīklos, pamatojoties uz klientu datiem

Sociālajos tīklos un ārējās interneta vietnēs mārketinga un reklāmas mērķauditorijas atlasei var tikt izmantotas ne tikai sīkdatnes, bet arī klientu dati.

Pamatojoties uz savām likumīgajām interesēm, mēs digitālajā mārketingā varam izmantot Jūsu klienta datus, kad lietojam, piemēram, Facebook pielāgotās auditorijas. Pielāgota auditorija ir Stockmann klienti, kas atlasīti reklāmas saņemšanai, pamatojoties uz klientu datiem vietnē Facebook, citos Facebook piederošos pakalpojumos vai Facebook partneru tīklos, jo viņi ir arī Facebook klienti. Pielāgotā auditorija tiek veidota, izveidojot šifrētu identifikatoru, kam pamatā klienta vārds, e-pasta adrese vai tālruņa numurs, kas tiek salīdzināts ar Facebook šifrētajiem identifikatoriem. Tādā veidā reklāmu var mērķēt uz klientiem vai pilnīgi jaunām vietņu kategorijām, kas līdzinās klientu profiliem. Reklāmas izplatīšana tiek veikta saskaņā ar Facebook politiku. Kad Stockmann īsteno digitālo mārketingu ar pielāgotu mērķauditoriju palīdzību, Facebook darbojas kā Stockmann personas datu apstrādātājs. Līdzīgu digitālo mārketingu, kas izmanto klientu datus, var veikt arī citos reklāmas tīklos.

Ja esat Facebook lietotājs un vēlaties pārtraukt mērķētas reklāmas saņemšanu vietnē Facebook vai mainīt reklāmas iestatījumus, tad Facebook tīmekļa vietnē varat to izdarīt šeit.

 

Reklāmas mērķauditorijas atlase sociālajos tīklos un vietnēs, izmantojot sīkdatnes

Atlasot mērķauditorijai digitālo reklāmu un saturu vietnēs un sociālajos tīklos, bieži tiek izmantotas sīkdatnes vai citas līdzīgas tehnoloģijas, kā arī reklāmas pārvaldības sistēmas, kas ir saistītas ar reklāmas mērķauditorijas atlasi. Par to, kā Stockmann izmanto sīkdatnes, vairāk varat uzzināt šeit.

Izmantojot sīkdatnes, mēs varam Jums piegādāt saturu vai reklāmas, piemēram, Stockmann lapās, ārējās tīmekļa vietnēs vai sociālajos tīklos, pamatojoties uz Jūsu paustajām interesēm, kad apmeklējat Stockmann tīmekļa vietni, vai uz Jūsu demogrāfisko informāciju (piemēram, par vecumu un dzimumu). Ar sīkdatņu palīdzību apkopoto informāciju var apvienot ar citiem klienta datiem, lai piegādātu mērķētu reklāmu. Parasti sīkdatņu izmantošanai mārketinga nolūkos ir nepieciešama piekrišana, ko mēs lūdzam tīmekļa vietnes apmeklētājam ar sīkdatņu pārvaldības rīka palīdzību mūsu tīmekļa vietnē. Ja vairs nevēlaties saņemt mērķētas reklāmas, pamatojoties uz sīkdatņu izmantošanu, vai vēlaties mainīt sīkdatņu izmantošanas iestatījumus, varat to izdarīt attiecīgajā sīkdatņu pārvaldības rīkā. Kad maināt šos iestatījumus, minētais rīks mums paziņo, ka vairs nevēlaties, lai Stockmann sīkdatnes tiktu izmantotas mārketinga saņēmēju atlasei un pētīšanai.

 

SĪKDATŅU IZMANTOŠANA TIEŠSAISTES VEIKALĀ STOCKMANN.LV

Stockmann tīmekļa vietnē sīkdatnes tiek izmantotas, lai pēc iespējas labāk apkalpotu mūsu klientus. Kad apmeklējat mūsu vietni, mēs varam instalēt Jūsu pārlūkprogrammā savas sīkdatnes, kas ir nepieciešamas tiešsaistes veikala darbībai. Sīkdatnes apkopo informāciju, kuru mēs izmantojam statistikas nolūkos, piemēram, par apmeklētāju plūsmu un par mērķtiecīgās reklāmas efektivitāti trešās puses pakalpojumos. Apmeklētājam sīkdatņu izmantošana nav redzama apmeklējuma laikā, un tā neapgrūtina apmeklētāja datora darbību.

Apmeklējot mūsu vietni, varat atļaut visas sīkdatnes, izvēlēties vajadzīgās opcijas vai atspējot nebūtiskās sīkdatnes. Obligātās sīkdatnes ir jāpieņem vienmēr.

 

– Pieņemt visas sīkdatnes

Kad pieņemat visas sīkdatnes, jūs dodat Stockmann atļauju izmantot sīkdatnes, lai apkopotu informāciju, ko mēs izmantojam, piemēram, lai uzraudzītu apmeklētāju plūsmu un rādītu mērķētu reklāmu.

 

– Mārketings

Ar lietotāju datos balstītas analīzes palīdzību mums ir iespēja izveidot piemērotas mērķgrupas, kurām piegādājam pēc iespējas interesantāku saturu. Šāds mērķētais saturs var būt, piemēram, reklāma vai cita veida saziņa, kas interesē apmeklētāju.

Mēs arī varam izmantot pielāgotas auditorijas, lai sasniegtu mērķauditoriju citās interneta publikācijās. Piemēram, lietotājs varēs redzēt Stockmann reklāmu citās vietnēs. Mēs neizsniedzam citiem publicētājiem savu mērķgrupu datus vai citus klientu datus, un arī reklāmas izvietošana ārējos pakalpojumos tiek veikta tikai paša uzņēmuma Stockmann vajadzībām.

Mēs arī varam veidot mērķgrupas kopīgi ar saviem partneriem, izmantojot informāciju, kas apkopota ārējās vietnēs. Tādos gadījumos mēs vienmēr pārliecināmies, ka partnerim ir tiesības atklāt uzņēmumam Stockmann savu apmeklētāju datus

   Google

Reklamēšanas efektivitātes (tostarp atkārtotā mārketinga) kontrole un mērķauditorijas atlase.

Lai iegūtu plašāku informāciju par to, kā Google izmanto apkopoto informāciju un kā jūs varat mainīt mērķtiecīgās reklāmas iestatījumus, veiciet tālāk norādītās darbības:

https://policies.google.com/technologies/partner-sites

   Facebook

Vietnē stockmann.com mēs izmantojam tīmekļa vietnes Facebook rīku “Pielāgotās auditorijas”. Kad apmeklējat mūsu vietni, starp Jūsu pārlūkprogrammu un Facebook serveri tiek ģenerēts atkārtotā mārketinga kods, kas informē Facebook, ka no Jūsu IP adreses ir apmeklēts mūsu tiešsaistes veikals. Facebook var saistīt Jūsu apmeklējumu mūsu vietnē ar Jūsu lietotāja kontu, un mēs varam izmantot saņemto informāciju savā darbībā vietnē Facebook. Uzņēmumam Stockmann nav pieejami dati par indivīda uzvedību tīmeklī.

Lai iegūtu papildu informāciju par to, kā Facebook apkopo un izmanto informāciju par Jums, par Jūsu tiesībām un iespējām aizsargāt savu privātumu, lasiet Facebook paziņojumu par konfidencialitāti.

Savos Facebook reklāmu iestatījumos varat atteikties no Facebook rīka “Pielāgotās auditorijas”.

   Criteo

Atkārtota mērķauditorijas atlase nozīmē, ka jūs reklāmās arī citās vietnēs varat redzēt produktus, kurus nesen esat apskatījis mūsu tiešsaistes veikalā, vai ar tiem saistītus produktus.

Par to, kā Criteo izmanto apkopoto informāciju un kā jūs varat mainīt mērķauditorijas atlases iestatījumus, skatiet šeit:

https://www.criteo.com/privacy/

– Iestatījumi

Iestatījumu sīkfaili ļauj vietnei glabāt informāciju, kas maina vietnes uzvedību un izskatu, piemēram, valodas vai lietotāja atrašanās vietas iestatījumu.

 

– Statistika

Statistikas sīkdatnes apkopo un sniedz informāciju vietņu īpašniekiem par to, ko lietotāji dara viņu vietnēs.  Sīkdatnes apkopo informāciju, kuru mēs izmantojam statistikas nolūkos, piemēram, par apmeklētāju plūsmu un par mērķtiecīgās reklāmas efektivitāti trešās puses pakalpojumos. Šādu pakalpojumu piemēri ir Google Analytics un Facebook.

 

– Nepieciešamās sīkdatnes

Obligāti nepieciešamās sīkdatnes padara vietni lietojamu, ļaujot izmantot tādas pamatfunkcijas kā pārvietošanos lapās un piekļuvi drošajām vietnes daļām. Bez šīm sīkdatnēm tīmekļa vietne pareizi nedarbosies.

 

SĪKDATŅU IZMANTOŠANA TIEŠSAISTES VEIKALĀ CRAZYDAYS.COM

Tīmekļa vietnē hullutpaivat.com sīkdatnes tiek izmantotas, lai pēc iespējas labāk apkalpotu mūsu klientus. Apmeklējot mūsu vietni, varat vai nu atļaut visas sīkdatnes, vai pieņemt tikai nepieciešamās sīkdatnes. Obligāti nepieciešamās sīkdatnes padara vietni lietojamu, ļaujot izmantot tādas pamatfunkcijas kā pārvietošanos lapās un piekļuvi drošajām vietnes daļām. Bez šīm sīkdatnēm tīmekļa vietne pareizi nedarbosies. Vietnē crazydays.com sīkdatnes arī apkopo statistikas informāciju, piemēram, par apmeklētāju plūsmu un par mērķtiecīgās reklāmas efektivitāti trešās puses pakalpojumos. Šādu pakalpojumu piemēri ir Google Analytics un Facebook.

 

KLIENTA DROŠĪBAS INSTRUKCIJA

Stockmann tiešsaistes veikalā Jūs varat izveidot sev lietotājvārdu un ierīkot paroli. Jūs esat atbildīgs par savas paroles glabāšanu noslēpumā, lai parole nebūtu pieejama trešajai pusei.

Ja iepērkaties no koplietota datora, tad savu ID un paroli nesaglabājiet pārlūkprogrammas atmiņā.  Pēc šāda datora lietošanas ieteicams iztīrīt pārlūkprogrammas kešatmiņu. Tāpat noteikti izrakstieties un aizveriet pārlūkprogrammu, kad pārtraucat lietot internetu. Tādā gadījumā nākamais lietotājs nevarēs uzzināt, kuras tīmekļa lapas pārlūkojāt.