PREČU ATGRIEŠANAS POLITIKA

Mums ir ļoti svarīgi, lai jūs būtu apmierināts ar savu pasūtījumu. Jums ir 30 dienas laika, lai iepazītu preces un pieņemtu lēmumu par iegādi.
Uzmanīgi izturieties pret preci, kuru vēlaties atdot atpakaļ, un tās oriģinālo iepakojumu. Ja preci esat lietojis vai pret to izturējies neuzmanīgi, jūs tiksiet saukts pie atbildības par jebkādu preces vērtības samazinājumu līdz tās pilnai vērtībai. Atcerieties, ka atpakaļ ir jāatdod visas daļas, iepakojamais materiāls un lietotāja rokasgrāmata.
Aizzīmogotu preču gadījumā tiesības preci atdot atpakaļ tiek piemērotas tikai tad, ja iepakojums nav atvērts. Aizzīmogotiem līdzekļiem, kas tiek atdoti atpakaļ, ir jābūt to sākotnējā neatvērtajā iepakojumā.

 

Preces atpakaļatdošana ir bezmaksas, un jums nav mūs iepriekš jāinformē par atpakaļatdošanu.

Ja esam nosūtījuši jums bojātu vai nepareizu preci, lūdzu, atdodiet to atpakaļ saskaņā ar norādījumiem. Lūdzu, arī aprakstiet preces bojājumus atpakaļatdošanas veidlapas kolonnā “Papildinformācija” un norādiet, vai vēlaties to apmainīt pret preci bez defektiem vai, ja saņēmāt nepareizo preci, pret pareizo preci. Ja saņēmāt bojātu vai nepareizu preci, mēs segsim līdzīgas jaunas preces piegādes izmaksas.
Mēs centīsimies nosūtīt jaunu preci, lai aizstātu defektīvo/salūzušo/nepareizo preci, taču, prece var nebūt vairs pieejama. Šādos gadījumos mēs atmaksāsim attiecīgās preces pasūtījuma summu.
Tiesības atdot preces atpakaļ neattiecas uz precēm, kas ir ražotas vai modificētas pēc klienta vēlmēm. Šādos gadījumos informācijā par preci būs pieminētas nestandarta tiesības uz atpakaļatdošanu. Veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nedrīkst atdot atpakaļ aizzīmogotas preces, ja to zīmogs ir atvērts. Aizzīmogotiem kosmētikas un dabiskiem līdzekļiem, kas tiek atdoti atpakaļ, ir jābūt to sākotnējā neatvērtajā iepakojumā. Ja jūs atdodat atpakaļ, piemēram, smaržas, matu laku, nagu laku, mazgāšanas vai balināšanas līdzekļus, jums ir jāizmanto oriģinālais iepakojums, kurā prece tika piegādāta, tostarp transportēšanai nepieciešamās brīdinājumu etiķetes.
Tualetes piederumus un intīmās higiēnas līdzekļus nav iespējams atdot atpakaļ. Šādas preces ir epilatori, precīzie trimmeri, matu kopšanas ierīces un elektriskās matu griešanas ierīces, elektriskie skuvekļi, elektriskās zobu birstes un mutes higiēnas aprīkojums, medicīniskie termometri un asinsspiediena mērītāji, un gultasveļa.
Ja jums vairs nav oriģinālā iepakojuma, kurā prece tika piegādāta vai atpakaļatdošanas veidlapas, norādījumus par pakas atpakaļatdošanu skatiet sadaļā Bieži uzdotie jautājumi.
Par precēm, kas ir atpakaļatgrieztas neievērojot šīs instrukcijas, netiks veikta samaksātās naudas atgriešana, preces netiks nosūtītas atpakaļ un klients ir atbildīgs par visām izmaksām. Neskaidrību gadījumā, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas nodaļu.

Naudas atmaksa tiek veikta 14 darbdienu laikā no dienas, kad Stockmann ir saņēmis atpakaļ noliktavā klienta atdoto preci. Ja apmaksu par pirkumu veicāt ar maksājumu karti, nauda tiks atgriezta uz jūsu maksājumu kartes. Ja apmaksu par pirkumu veicāt internetbankā, atpakaļatdošanas veidlapā, lūdzu, neaizmirstiet norādīt bankas konta numuru, lai mēs varētu veikt atmaksu uz jūsu bankas kontu.

 

ATPAKAĻATDOŠANA LATVIJĀ

STOCKMANN UNIVERSĀLVEIKALĀ

Ātrākais un vienkāršākais veids, kā atdot atpakaļ pirkumu, kuru esat veicis un apmaksājis tiešsaistes veikalā, ir, atdodot to atpakaļ Stockmann Rīgas universālveikala Klientu apkalpošanas nodaļā 4. stāvā. Šādā veidā arī naudas atmaksas process būs visātrākais. Aizpildiet atpakaļatdošanas veidlapu, kuru saņēmāt kopā ar pasūtījumu, un pievienojiet to precei, kas tiek atdota atpakaļ. Ja atpakaļatdošanas veidlapa ir pazudusi, jūs to varat izdrukāt šeit. Ja apmaksu veicāt ar internetbanku, neaizmirstiet veidlapā norādīt arī savu bankas konta numuru. Ja vēlēsieties, atpakaļ atdoto preci iespējams arī samainīt pret jebkuru citu preci no universālveikala sortimenta vai elektronisko dāvanu karti. Preces atpakaļatdošana ir bezmaksas, un jums nav mūs iepriekš jāinformē par atpakaļatdošanu.

ATPAKAĻATDOŠANA AR OMNIVA

Aizpildiet atpakaļatdošanas veidlapu, kuru saņēmāt kopā ar pasūtījumu, un pievienojiet to precei, kas tiek atdota atpakaļ. Pasūtījuma numuru un maksāšanas metodi atradīsiet apstiprinājumā, kas jums tika atsūtīts uz e-pastu. Ja atpakaļatdošanas veidlapa ir pazudusi, jūs to varat izdrukātšeit. Atpakaļatdošanai varat izmantot jebkuru Omniva pakomātu. Lai atgrieztu preci, izmantojiet atgriešanas kodu, kuru saņēmāt informatīvajā īsziņā par preču piegādi. Šis kods ir derīgs 14 dienas. Ja vēlaties preci atgriezt pēc 14 dienām, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas nodaļu. Preces atpakaļatdošana ir bezmaksas, un jums nav mūs iepriekš jāinformē par atpakaļatdošanu

ATPAKAĻATDOŠANA AR ITELLA

Aizpildiet atpakaļatdošanas veidlapu, kuru saņēmāt kopā ar pasūtījumu, un pievienojiet to precei, kas tiek atdota atpakaļ. Pasūtījuma numuru un maksāšanas metodi atradīsiet apstiprinājumā, kas jums tika atsūtīts uz e-pastu. Ja atpakaļatdošanas veidlapa ir pazudusi, jūs to varat izdrukāt šeit. Uz iepakojuma uzlīmējiet atpakaļsūtīšanas uzlīmi, kuru saņēmāt kopā ar pasūtījumu. Ja uzlīme ir pazudusi, lūdzu, sazinieties ar Stockman Klientu apkalpošanas nodaļu. Atgriešanu iespējams veikt 14 dienu laikā sazinoties ar Itella un piesakot sūtījuma atgriešanu no savas dzīvesvietas (pasūtot kurjeru). Sūtījuma paņemšanu varat pieteikt, rakstot uz e-pasta adresi express.lv@itella.com vai sazinoties ar Itella Klientu Servisu pa tel. +371 67815914 vai +371 29153495, darba dienās no 8:00 – 18:00 vai aizpildot pieprasījumu Itella mājas lapā. Detalizēta informācija par sūtījuma paņemšanas kārtību ar Itella kurjeru atrodama šeit. Preces atpakaļatdošana ir bezmaksas, un jums nav mūs iepriekš jāinformē par atpakaļatdošanu.

 

DELIKATESS.STOCKMANN.LV ATGRIEŠANAS POLITIKA 

Jums ir iespēja jebkurā laikā atcelt pasūtījumu pirms pasūtījuma piegādes. Ja esat vietnes delikatess.stockmann.lv reģistrēts lietotājs, no sava profila ir iespējams anulēt pasūtījumu pirms pasūtījuma izpildes termiņa beigām (pirms komplektēšanas). Ja neesat reģistrēts lietotājs vai piegāde jau notiek, pasūtījumu ir iespējams atcelt, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu.

Pasūtījuma atteikuma tiesības varat izmantot 14 dienu laikā pēc pasūtījuma piegādes, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu. Jūs varat izmantot atteikuma tiesības no pasūtījuma saskaņā ar Eiropas normatīvajiem aktiem.

Lūdzam pievērst uzmanību, ka 14 dienu atteikuma termiņš neattiecas uz visiem pirkumiem, tostarp pārtikai, dzērieniem un citām precēm, kas paredzētas tūlītējai lietošanai. Atgriežamām precēm nepieciešams saglabāt oriģinālo iepakojumu.

Ja esat saņēmis bojātu, nepareizu vai nekvalitatīvu preci, tad nepieciešams 7 dienu laikā nosūtīt foto un īsu problēmas aprakstu uz mūsu klientu apkalpošanas e-pastu. Pamatojoties uz lietas apstiprinājumu, Stockmann 5 darba dienu laikā atmaksās naudu par preci. Stockmann ir tiesības pieprasīt preci atpakaļ, kas ir jāpiegādā Stockmann Rīga vai var tikt nodota kurjeram, ja nākamais pasūtījums paredzēts 7 dienu laikā.

Preces atgriešanas, maiņas vai pasūtījuma atcelšanas gadījumā pēc tam, kad piegāde jau ir notikusi, piegādes maksa netiek atmaksāta.

Pirms pirkuma veikšanas, lūdzu, iepazīstieties ar mūsu veikala lietošanas noteikumiem un nosacījumiem, lai iepazītos ar preču apmaiņas vai atgriešanas noteikumiem.

Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu pa norādīto e-pasta adresi vai tālruņa numuru:

E-pasts: klientuinfo@stockmann.com
Tālrunis: +371 6 707 1222.