LĪGUMA NOSACĪJUMI

22.04.2020.

VISPĀRĪGI NOSACĪJUMI

Šie līguma nosacījumi attiecas uz tiešsaistes veikalu stockmann.lv un kampaņas “Trakās dienas” tiešsaistes veikalu crazydays.com, par kuru darbību ir atbildīgs uzņēmums Lindex Group Oyj (“Stockmann”), Takomotie 1–3, FI-00380 Helsinki, uzņēmuma reģistrācijas numurs: 0114162-2.

Izmantojot tiešsaistes veikalu, jūs piekrītat šiem nosacījumiem un apņematies tos ievērot.

Lindex Group Oyj (“Stockmann”)  negarantē netraucētu un nekļūdīgu tiešsaistes veikala darbību, un šā pakalpojuma nodrošināšanā var būt pārtraukumi, piemēram, aprīkojuma remonta vai apkopes darbu dēļ. Lindex Group Oyj (“Stockmann”) nav atbildīgs par bojājumiem, kas radušies tiešsaistes veikala izmantošanas dēļ, ja vien obligāti piemērojamajos tiesību aktos nav noteikts citādi.

Lindex Group Oyj (“Stockmann”) ir tiesības grozīt šos līguma nosacījumus, publicējot atjauninātos nosacījumus tiešsaistes veikala tīmekļa vietnē. Pirms pasūtījuma veikšanas, lūdzu, izlasiet pašlaik spēkā esošos nosacījumus.

Lai tiešsaistes veikalā veiktu pasūtījumu, jums ir jāievēro tiešsaistes veikala nosacījumi, jāizpilda tajos noteiktās prasības un jāsniedz pilnīga un patiesa informācija par sevi. Ja jebkura daļa no jūsu personas datiem ir nepareiza, jums tā nekavējoties ir jāizlabo. Lindex Group Oyj (“Stockmann”) nav atbildīgs par to, ka jūs nepareizas informācijas dēļ nesaņemat savu pasūtījumu, pasūtījuma vai piegādes apstiprinājumu vai citus dokumentus.

Jūsu personas dati tiks glabāti Lindex Group Oyj (“Stockmann”) uzturētā klientu reģistrā. Detalizētāku informāciju par personas datu apstrādi un lietošanu skatiet Lindex Group Oyj (“Stockmann”) klientu datu privātuma politikā un datu drošības lapās.

 

TIEŠSAISTES VEIKALA INTELEKTUĀLĀ ĪPAŠUMA TIESĪBAS

Tiešsaistes veikala saturs (tostarp visi attēli, teksts, informācija par precēm, prečzīmes, video, logotipi, diagrammas un tabulas) ir īpašums, kas ir aizsargāts ar Lindex Group Oyj (“Stockmann”) un/vai tā partneru autortiesībām un citām intelektuālā īpašuma tiesībām, un šā īpašuma neatļauta lietošana vai kopēšana ir stingri aizliegta. Uz visiem strīdiem, kas rodas saistībā ar intelektuālā īpašuma tiesībām, attiecas Somijas tiesību akti.

 

DROŠA IEPIRKŠANĀS UN LIETOTĀJU UZRAUDZĪŠANA TIEŠSAISTES VEIKALĀ

SSL sertifikāts

Mēs vēlamies padarīt iepirkšanos tiešsaistes veikalā pēc iespējas drošāku. Tiešsaistes veikalā savāktie dati (pasūtīšanas vai reģistrēšanās brīdī) tiek pārsūtīti uzņēmumam Lindex Group Oyj (“Stockmann”), izmantojot šifrētu tīmekļa savienojumu (SSL šifrēšana). Informāciju par tiešsaistes veikala SSL sertifikātu un tā derīgumu var pārbaudīt, noklikšķinot uz saites, kas atrodas zem DigiCert ikonas.

Šo sertifikātu izdod DigiCert kā apliecinājumu drošai tīmekļa vietnei, kura šifrē visus datus, kas tiek pārsūtīti starp klientu un tiešsaistes pakalpojumu.

 

SĪKFAILU IZMANTOŠANA

Tiešsaistes veikalā tiek izmantoti sīkfaili. Sīkfails ir neliels teksta fails, kas tiek nosūtīts no tiešsaistes veikala un ko lietotāja datorā glabā lietotāja tīmekļa pārlūkprogramma, kamēr lietotājs veic pārlūkošanu, un tas ļauj uzraudzīt tiešsaistes veikala apmeklētājus.

Sīkfailu izmantošana kopumā atvieglo tiešsaistes veikala lietošanu un, piemēram, pieteikšanos veikalā. Turklāt sīkfailu izmantošana ļauj dažādos veidos apvienot datus par tiešsaistes veikala klientiem.
Dati, kas tiek savākti, izmantojot sīkfailus, ir anonīmi, taču tos var attiecināt uz personas datiem, kas ir saņemti no lietotāja, un izmantot mērķtiecīgu reklāmu nodrošināšanā. Mērķtiecīga reklāma nozīmē to, ka, piemēram, jums var tikt rādītas preces, kuras nesen esat pārlūkojis Lindex Group Oyj (“Stockmann”) tiešsaistes veikalā, vai citas līdzīgas preces, ietverot tās reklāmās, kas ir izvietotas citās tīmekļa vietnēs.

Sīkfailu izmantošana ir droša un nerada kaitējumu apmeklētāju datoriem vai failiem. Ja vēlaties, sīkfailus varat bloķēt tās tīmekļa pārlūkprogrammas iestatījumos, kuru izmantojat. Tomēr, izslēdzot sīkfailus, iespējams, tiks traucēta tiešsaistes veikala pareiza darbība. Mēs vienmēr iesakām atļaut sīkfailu izmantošanu tiešsaistes veikalā shop.stockmann.com un crazydays.com, lai garantētu vislabāko iepirkšanās pieredzi.

Tīmekļa vietne shop.stockmann.com un crazydays.com izmanto Google Analytics, kas ir Google Inc. analīzes rīks. Google Analytics izmanto sīkfailus, kas ir teksta faili, lai uzlabotu analīzi par to, kā vietne shop.stockmann.com un crazydays.com tiek izmantota. Google uz saviem serveriem, kas atrodas dažādās valstīs, nosūta un tajos saglabā sīkfailu ģenerētos datus par to, kā jūs izmantojat šo tīmekļa vietni, tostarp jūsu IP adresi. Šie dati var tikt apstrādāti valstī, kas nav jūsu dzīvesvietas valsts. Šie dati tiek izmantoti, lai analizētu lietotāja veikto pārlūkošanu, lai sagatavotu pārskatus par tīmekļa vietnē veiktajām darbībām un lai piedāvātu pakalpojumus, kas attiecas uz tīmekļa vietnes un interneta izmantošanu.

Google arī var pārsūtīt datus trešai personai, ja tas ir noteikts tiesību aktos vai ja trešā persona apstrādā datus Google vārdā. Jūsu IP adrese netiks saistīta ar citiem jūsu datiem, kas ir Google rīcībā. Sīkfailus varat bloķēt savas tīmekļa pārlūkprogrammas iestatījumos. Lūdzu, ņemiet vērā, ka dažas tīmekļa vietnes funkcijas var nestrādāt, ja sīkfaili ir bloķēti.

Izmantojot šo tīmekļa vietni, jūs piekrītat tam, ka Google apstrādā jūsu datus, kā ir paskaidrots šajā lappusē, un veic to saskaņā ar Google datu aizsardzības politiku.

Informācija par to, kā Google izmanto savāktos datus.

 

PASŪTĪJUMA VEIKŠANA TIEŠSAISTES VEIKALĀ

Lai pasūtītu preces, nav jāreģistrējas. Veicot pasūtījumu, jums ir jānorāda vismaz visa tā informācija, kas ir nepieciešama pasūtījuma veikšanai. Ja esat Stockmann pastāvīgais klients, tad, veicot pasūtījumu, varat norādīt savas pastāvīgā klienta kartes numuru. Preces pieejamība un prognozētais piegādes laiks tiek norādīts pasūtījuma veikšanas brīdī. Kad esat saņēmis preci, jūs 7 dienu laikā varat ziņot par jebkādiem redzamiem bojājumiem, ko izraisījusi piegāde; ziņojumi, kas iesniegti pēc šī laikposma, netiks pieņemti.

Jūs varat pārskatīt savas preces un pieņemt lēmumu par iegādi 30 dienu laikā (Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktās atteikuma tiesības). Aizzīmogotu preču gadījumā tiesības preci apmainīt vai atdot atpakaļ tiek piemērotas tikai tad, ja iepakojums nav atvērts. Aizzīmogotas preces ir, piemēram, kosmētikas līdzekļi. Atpakaļatdotajai precei ir jābūt pārdodamā stāvoklī. Oriģinālais pārdošanas iepakojums nedrīkst būt bojāts, un tam jābūt tīram.

Jūs apstiprināt savu pasūtījumu, iepirkumu grozā pārejot uz maksāšanas posmu. Pēc tam jūs tiešsaistes veikalā vairs nevarat mainīt savu pasūtījumu. Ja šajā posmā vēlaties atcelt vai mainīt savu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas nodaļu.

Mēs jums nosūtīsim elektronisku apstiprinājumu par saņemšanu, kurā varat pārbaudīt informāciju par savu pasūtījumu. Mēs iesakām turpmākām vajadzībām saglabāt šo apstiprinājumu par saņemšanu.

Uz dažām kampaņas precēm attiecas iegādes ierobežojumi.

 

SAMAKSA

Tiešsaistes veikalā shop.stockmann.com un crazydays.com pieņemtās maksāšanas metodes atšķiras atkarībā no valsts.

Papildinformācija par maksāšanas metodēm.

Pircējiem Latvijā maksājumu kartes, kas tiek pieņemtas kā maksāšanas metodes, ir Mastercard, Visa, VisaElectron un American Express. Jūs varat maksāt ar debetkarti vai kredītkarti, ievērojot jūsu maksājumu kartes lietošanas nosacījumus. Tāpat apmaksu ir iespējams veikt ar SEB vai Swedbank internetbanku.

 

PASŪTĪJUMU IEROBEŽOJUMI

Personas, kas ir jaunākas par 15 gadiem, nedrīkst veikt pirkumus tiešsaistes veikalā. Personas, kas ir jaunākas par 18 gadiem, par pirkumiem drīkst maksāt tikai ar tiešsaistes maksājumu.

 

TIESĪBAS ATTEIKT PASŪTĪJUMU

Ja jūsu pasūtītā prece nav pieejama, Lindex Group Oyj (“Stockmann”) ar jums sazināsies. Nepieciešamības gadījumā uzņēmumam Lindex Group Oyj (“Stockmann”) ir tiesības atcelt darījumu. Noteiktās situācijās pasūtītā prece var nebūt pieejama mūsu noliktavā. Ja prece nav pieejama, mēs klientu par to informēsim e-pastā. Klients saņems atmaksu par nepieejamo preci, izmantojot pasūtījumā izvēlēto maksāšanas metodi.

Ja pieprasījums pēc noteiktas preces pārsniedz pieejamo preču skaitu, uzņēmumam Lindex Group Oyj (“Stockmann”) ir tiesības ierobežot preču skaitu, ko var pasūtīt, lai pēc iespējas vairāk cilvēku, kurus šī prece interesē, varētu to iegādāties tiešsaistes veikalā. Stockmann ar jums sazināsies, ja jūsu pasūtīto preču skaitu nevar piegādāt šāda iemesla dēļ. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tiešsaistes veikala pirkumu grozā ievietotās preces nav rezervētas, kamēr pasūtījums nav apmaksāts.

 

PIEGĀDES METODES UN IZMAKSAS

Jūsu pasūtītās preces tiek piegādātas jūsu izvēlētā sūtījumu saņemšanas punktā vai pakomatā. Par piegādi ir jāsamaksā, apmaksājot preču pasūtījumu.

Piegādes izmaksas tiks parādītas, veicot katru pasūtījumu. Atsevišķus pasūtījumus vēlāk nevar apvienot.

Piegādes izmaksas tiks pieskaitītas katram pasūtījumam, pat ja pasūtījumi ir veikti vienā dienā.

Piegādes metodes un izmaksas.

 

PRECES PIEGĀDE

Kad pasūtījums ir iesniegts, tas tiek pārsūtīts uz mūsu loģistikas centru apstrādei. Ja pasūtījumā ir ietvertas vairākas preces, Lindex Group Oyj (“Stockmann”) centīsies piegādāt noliktavā esošās preces vienā sūtījumā. Informācija par preces prognozēto piegādes laiku ir norādīta tiešsaistes veikala preces lapā.

Tiešsaistes veikalā shop.stockmann.com veikto pasūtījumu piegādes laiks ir aptuveni 3–7 darbdienas.
Kampaņas “Trakās dienas” tiešsaistes veikalā crazydays.com veikto pasūtījumu piegādes laiks ir aptuveni 1–10 darbdienas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegāde var aizņemt arī vairāk laika sakarā ar mūsu piegādes partneru iespējamo augsto noslogotību.

 

ATPAKAĻATDOŠANA, GARANTIJA UN CITI NOSACĪJUMI

Uzņēmumam Lindex Group Oyj (“Stockmann”) ir ļoti svarīgi, lai jūs būtu apmierināts ar savu pasūtījumu. Jums ir 30 dienas laika, lai iepazītu preces un pieņemtu lēmumu par iegādi.

Preces atpakaļatdošana ir bezmaksas, un jums nav mūs iepriekš jāinformē par atpakaļatdošanu.

Atpakaļatdošanas lapā iekļautie norādījumi arī ietver informāciju par jūsu maksājuma atmaksāšanu.

Atpakaļatdošana.

 

GARANTIJA UN PĀRDEVĒJA ATBILDĪBA PAR DEFEKTIEM

Ja saņemtā prece ir bojāta vai ja ir saņemta nepareiza prece, Lindex Group Oyj (“Stockmann”) centīsies to apmainīt pret jaunu preci vai pareizo preci, ja tā vēl būs pieejama. Pretējā gadījumā darījums tiks atcelts un klienta samaksātā summa tiks atmaksāta.

Ja uz preci attiecas ražotāja garantija, tas būs norādīts informācijā par preci. Garantija neierobežo pārdevēja atbildību, kā ir noteikts Patērētāju tiesību aizsardzības likumā. Iepakotā satura apraksts, kas ir pievienots pasūtījumam, ir uzskatāms par garantijas sertifikātu. Uz garantiju attiecas garantijas nosacījumi, kas ir nosūtīti kopā ar preci, un tie var ietvert noteiktus ierobežojumus.

Garantijas perioda laikā uzņēmums Lindex Group Oyj (“Stockmann”) var tikt atbrīvots no atbildības tikai tad, ja tas var pierādīt, ka preces defektu vai bojājumu ir izraisījis negadījums, preces nepareiza apstrāde vai jebkāds cits faktors, par kuru ir atbildīgs klients. Ja preces defektu ir izraisījis kāds no iepriekš minētajiem faktoriem vai, ja defektu, par kuru ir ziņots, vispār nevar konstatēt, uzņēmumam Lindex Group Oyj (“Stockmann”) ir tiesības no jums iekasēt maksu par apkopes pārbaudi.
Klientam ir jāinformē Lindex Group Oyj (“Stockmann”) par defektu saprātīgā laikposmā no tā atklāšanas brīža. Tomēr klienti jebkurā gadījumā var ziņot par defektu divus mēnešus no defekta konstatēšanas brīža.

 

SAZIŅA AR KLIENTIEM

Lindex Group Oyj (“Stockmann”) saviem reģistrētajiem klientiem uz e-pastu un mobilo tālruni sūta tirgvedības ziņojumus un klientu apkalpošanas ziņojumus. Elektroniskie tiešie tirgvedības ziņojumi tiek sūtīti tikai tiem klientiem, kuri iepriekš to ir skaidri atļāvuši. Klientu apkalpošanas ziņojumi ir saistīti ar klientu pasūtījumiem, kas tiek veikti shop.stockmann.com vai kampaņas “Trakās dienas” tiešsaistes veikalā crazydays.com, un piegādēm, kas tiek veiktas no veikala. Mēs jums sūtīsim elektroniskus ziņojumus saistībā ar klientu apkalpošanu un pasūtījumiem pat tad, ja neesat atļāvis sūtīt elektroniskos tiešās tirgvedības ziņojumus. Piekrītot tiešsaistes veikala līguma nosacījumiem un veicot pasūtījumus tiešsaistes veikalā, jūs piekrītat saņemt klientu apkalpošanas ziņojumus.

Jūs varat pieprasīt veikt izmaiņas savās tirgvedības atļaujās, sazinoties ar Klientu apkalpošanas nodaļu.

 

CITI NOSACĪJUMI

Šiem līguma nosacījumiem, kā arī jebkādiem strīdiem saistībā ar līgumiem starp klientu un Lindex Group Oyj (“Stockmann”), tiek piemēroti Somijas tiesību akti.

 

STRĪDI

Uzņēmums Lindex Group Oyj (“Stockmann”) saskaņā ar Somijas tiesību aktiem ir atbildīgs par jebkādiem savu preču defektiem. Strīda gadījumā jūs varat iesniegt lietu izskatīšanai Patērētāju strīdu padomē. Tomēr pirms lietas iesniegšanas Patērētāju strīdu padomē mēs iesakām sazināties ar Patērētāju konsultāciju dienestu. Patērētāju strīdu padome var atteikt lietas izskatīšanu, ja patērētājs pirms tam nav sazinājies ar Patērētāju konsultāciju dienestu.

Ja vēlaties, varat uzsākt strīda izskatīšanas procesu, izmantojot platformu strīdu izšķiršanai tiešsaistē (ODR forums). Iesniedzot lietu ODR forumā, jums ir jānorāda Lindex Group Oyj (“Stockmann”) e-pasta adrese, proti, asiakaspalvelu@stockmann.com.

Patērētāju konsultāciju dienesta tīmekļa vietne.
Patērētāju strīdu padomes tīmekļa vietne.
ODR foruma tīmekļa vietne.

 

SKAIDRAS CENU KĻŪDAS

Lindex Group Oyj (“Stockmann”) patur tiesības atcelt pasūtījumu, ja tas ietver skaidru un būtisku cenas kļūdu. Tas attiecas uz gadījumiem, kad precei tiešsaistes veikalā ir noteikta nepareiza cena, kas skaidri un būtiski atšķiras no preces parastās cenas, turklāt cena atšķiras tādā apmērā, ka var tikt uzskatīts – vidējais patērētājs saprot, ka tā ir cenas kļūda. Skaidru cenu kļūdu piemēri ir preces cena 0,00 eiro apmērā, neesoša preces cena vai simtiem eiro vērta prece, kas tiek pārdota par tik zemu cenu, ka šo cenu vispārēji var uzskatīt par kļūdainu.

 

FORCE MAJEURE (NEPĀRVARAMA VARA)

Uzņēmums Lindex Group Oyj (“Stockmann”) nav atbildīgs par nekādu kavēšanos vai bojājumiem, ko ir izraisījis ārpus tā kontroles esošs šķērslis, ko tas saprātīgā veidā nevarēja paredzēt un kura sekas tas nevarēja novērst ar saprātīgiem līdzekļiem. Force majeure ietver protesta akcijas, darbinieku slimības, importa un eksporta aizliegumus, vispārējo telekomunikācijas savienojumu traucējumus, enerģijas padeves pārtraukumus un pasta veiktās piegādes vai ceļu satiksmes traucējumus. Ja force majeure apstākļi pastāv ilgāk nekā vienu mēnesi, gan uzņēmumam Lindex Group Oyj (“Stockmann”), gan klientam ir tiesības atcelt darījumu, neuzņemoties nekādu atbildību par bojājumiem vai kavēšanos.