PIEGĀDE LATVIJĀ – STOCKMANN.LV
Standarta piegādei Latvijā tiek piemērota piegādes maksa 4,90€.
Pirkumiem e-veikalā stockmann.lv par summu virs 120€ tiek piemērota bezmaksas piegāde uz Omniva un Smartpost Itella paku termināļiem vai paku piegādes punktiem.
Savukārt, MyStockmann klientiem bezmaksas piegāde tiek piedāvāta par pirkumu sākot no:
MyStockmann līmenis
|
Bezmaksas piegāde no:
|
Sudraba līmenis
|
100€
|
Zelta līmenis
|
80€
|
Platīna līmenis
|
50€
|
Piedāvājums ir spēkā ierobežotu laika periodu.
PIEGĀDES METODES
|
PIEGĀDES IZMAKSAS (€)
|
Omniva pakomāts
|
4,90€
|
Smartpost Itella paku terminālis vai paku punkts
|
4,90€
|
PIEGĀDES LAIKS
Piegādes laiks stockmann.lv pasūtījumiem ir līdz 7 darbdienām un kampaņas “Trakās dienas” trakasdienas.lv pasūtījumiem ir līdz 14 darbdienām. Izņēmumi, kas attiecas uz atsevišķām precēm, būs norādīti informācijā par preci. Lindex Group Oy nav atbildīgs par nekādām izmaiņām piegādes laikā vai ietekmi, ko tas rada uz klientu.
Piegādes izmaksas tiek noteiktas par konkrēto pasūtījumu, un mēs centīsimies pasūtījumu piegādāt vienā sūtījumā. Tomēr pasūtījums var tikt piegādāts vairākos sūtījumos, piemēram, pasūtījuma pieejamības, svara vai izmēra dēļ.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegāde var aizņemt arī vairāk laika sakarā ar mūsu piegādes partneru iespējamo augsto noslogotību.
PIEGĀDES METODES
PRECES SAŅEMŠANA VEIKALĀ
Pasūtījumu var saņem Klientu apkalpošanas centrā 10 dienu laikā no aicinājuma saņemšanas, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (sūtījumu var izņemt tikai pasūtījuma veicējs).
Kad Omniva būs piegādājusi jūsu pasūtījumu uz pakomātu, jums tiks nosūtīta īsziņa. Pēc īsziņas saņemšanas jums 7 dienu laikā pasūtījums ir jāizņem no pakomāta. Lai pasūtījumu saņemtu pakomātā, izmantojiet īsziņā saņemto kodu.
Kad Smartpost Itella būs piegādājis Jūsu pasūtījumu uz Jūsu izvēlēto Smartpost termināli vai paku punktu (Narvesen), jums tiks nosūtīta īsziņa ar unikālo PIN kodu. Pēc īsziņas saņemšanas jums 7 dienu laikā pasūtījums ir jāizņem no Smartpost termināļa un 14 dienu laikā no Smartpost paku punkta (Narvesen).
Izņemot pasūtījumu Smartpost paku punktā (Narvesen), jums būs jāuzrāda saņemtais PIN kods, kas tika nosūtīts īsziņā. Lai pasūtījumu izņemtu Smartpost terminālī, jums būs jāizmanto saņemtais PIN kods un attiecīgā termināļa nodalījuma (durtiņu) numurs. Instrukcija nodalījuma durtiņu atvēršanai būs redzama saņemtajā īsziņā (SMS). Gadījumos, ja jūsu izvēlētais Smartpost terminālis vai paku punkts būs pilns vai sūtījuma izmēri būs neatbilstoši, Smartpost Itella Klientu Serviss ar Jums sazināsies pirms piegādes, vienojoties par pasūtījuma piegādi uz tuvāko pieejamo Smartpost vietu vai mājas piegādi ar kurjeru.
Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu pa norādīto e-pasta adresi vai tālruņa numuru:
E-pasts: klientuinfo@stockmann.com
Tālrunis: +371 6 707 1222.