2017. gadā pirmajā pusgadā STOCKMANN Latvijā sasniedzis apgrozījuma pieaugumu.
Īstenojot jauno biznesa stratēģiju, kuras pamatā ir darbības koncentrēšana uz noteiktām preču grupām un, uzsākot darbu jaunajam STOCKMANN GRUPAS loģistikas centram Somijā, 2017. gada pirmajā pusgadā sasniegts 2% apgrozījuma pieaugums (19.1 milj. eiro), salīdzinot ar 2016.gada pirmo pusgadu (18.8 milj. eiro)
Dace Goldmane, universālveikala Stockmann direktore Latvijā:
“Universālveikals Stockmann Latvijas klientiem operatīvi piedāvā augstas kvalitātes aktuālās modes un mājas preces. Mūsu klienti ir atzinīgi novērtējuši tieši kvalitātes un operativitātes apvienojumu, ko realizējam savā ikdienas darbā. Kopējās tirgus tendences Latvijā šobrīd neuzrāda strauju pieprasījuma kāpumu, tāpēc sasniegtais vērtējams atzinīgi. Modernais loģistikas centrs Somijā 2017.gadā ļāvis samazināt loģistikas izdevumus un ievērojami uzlabojušies rentabilitātes rādītāji. Kopumā tas dod iespēju pozitīviem gada rezultātiem, ko uzņēmums Latvijā un arī Stockmann Grupa šogad un nākamajā gadā plāno sasniegt. Stockmann produktu portfelī modes un mājas preces veido 45%, savukārt, pārtika ir otra lielākā preču grupa, kas aizņem 38% no piedāvāto preču un produktu klāsta.”
Stockmann ieviestā biznesa stratēģija dod rezultātus
Somijas koncerns Stockmann Group paziņojis pirmā pusgada rezultātus, preses relīze pieejama šeit.
Lauri Veijalainens (Lauri Veijalainen), Stockmann Group izpilddirektors:
“Mēs turpinām fokusēties un uzlabot rentabilitāti visiem trīs mūsu galvenajiem biznesa segmentiem. Es esmu pārliecināts, ka šobrīd mums ir visas iespējas palielināt izaugsmi un sasniegt rentablus Stockmann Mazumtirdzniecības segmenta rezultātus 2018.gadā. Stockmann ir unikāla universālveikala koncepcija un mūsu klienti to novērtē. Pašreiz mūsu darbs ir koncentrēts uz apmeklētāju skaita palielināšanu veikalos, digitālās iepirkšanās iespēju attīstība, kā arī kampaņas Trakās Dienas pilnveidošana, ņemot vērā mūsu klientu un personāla ieteikumus.”
2017. gadā laikā no janvāra līdz jūnijam Mazumtirdzniecības apgrozījums Somijā ir 150.3 milj. eiro. Salīdzinoši tie ir par 0.3% mazāki kā pērn, savukārt Baltijas valstīs (Rīgā un Tallinā) apgrozījums palielinājies par 2.8%, sasniedzot 42.4 milj. eiro (41.3 milj. eiro pērn).
Apgrozījums ir stabilizējies un ir sasniegts neliels pārdošanas pieaugums modes un kosmētikas segmentā. Pieņemtie lēmumi un veiktie pasākumi biznesa attīstībai sāk realizēties un Mazumtirdzniecības darbība ievērojami uzlabojas. Arī Nekustamā Īpašuma tirgus Baltijas valstīs turpina parādīt labu sniegumu.
Mazumtirdzniecības apgrozījums Somijā otrajā ceturksnī veido 86.2 milj. eiro, salīdzināmie ieņēmumi ir 1.0% zemāki. Itäkeskus (Itis) universālveikals savu apgrozījums ir palielinājis visvairāk, tikmēr universālveikala rezultāti Tapiolā ir zemāki nekā cerēts, ko lielā mērā ietekmējis apmeklētāju skaits sakarā ar būvdarbiem šajā teritorijā. Ieņēmumi par 3.6% ir pieauguši no Rīgas un Tallinas universālveikaliem.