Jauno kolekciju modes skate

Trešdien universālveikalā Stockmann notikusi iedvesmojoša un spilgta modes skate

Universālveikals Stockmann trešdien, 5. septembrī, prezentēja rudens-ziemas kolekcijas modes skatē, piedāvājot īstenu stila apvērsumu un izaicinot robežas. Šoreiz eklektiskā, bungu rīboņas apdvestā atmosfērā galvenā loma tika atvēlēta izpausmes brīvībai, jo kolorītās rudens-ziemas kolekcijas mudināja izlauzties no ierastā, savienot šķietami nesavienojamo, pārsteidzot gan sevi, gan citus.

Modes skates laikā tika demonstrētas sezonas skaistākās un efektīgākās modes tendences, drosmīgas krāsu kombinācijas un labākie zīmoli. Modes skates stilistes Inga Zahārova un Anastasija Paškēviča piedāvāja novatorisku skatījumu uz rudens modi ar spilgtām detaļām un neparastiem risinājumiem, parādot, ka koptēlam “odziņu” var piešķirt, piemēram, spilgts lakats zem cepures, mājīgas iešļūcenes pie klasiska kostīma vai mirdzoši, vakaram piemēroti aksesuāri pie sportiskā stila. 

Stilistes izaicināja robežas un bija maksimāli progresīvas, īpaši uzsverot unisex stilu un drosmīgākajiem vīriešiem iesakot pat valkāt svārkus. Modes skatē dominēja arī dzīvnieku apdrukas, sarkanie, bordo un tumšie toņi, klasiski melnbalti, rūtaini apģērbi. Košas krāsas un apņēmība bija jaušama arī vīriešu un bērnu modē. 

Modes skates apmeklētāji bija sajūsmā gan par radītajiem tēliem, gan uzburto atmosfēru, ko paspilgtināja DJ Rudd mūzika un spēcīgais bundzinieces Nellijas Bubujancas priekšnesums. 
Savos iespaidos par modes skati dalījās SIA CoffeeLab īpašnieks, blogeris Kaspars Bērziņš: “Modes skate bija ļoti stilīga, noteikti tagad rudens būs krāsaināks. Ļoti koši, skaisti. Šī modes skate varētu iedrošināt cilvēkus ģērbties krāsaināk, uzdrošināties uzvilkt to, ko ikdienā nevelkam. Kopumā ļoti iedvesmojoši, ikvienam būs no kā smelties idejas, šādus pasākumus vajadzētu rīkot biežāk. Uzskatu, ka galvenais ir uzdrošināties, piemēram, uzvilkt krāsaināku T-kreklu zem klasiskās žaketes, nepieturēties pie pierastajiem baltajiem, melnajiem toņiem, varianti ir dažādi. Svarīgākais ir paša cilvēka uzdrīkstēšanās, spēja pārkāpt sabiedrības standartiem. Un, protams, galvenais ir pašiem justies ērti savā tēlā.”

Savukārt modes blogere Elizabete Gorina īpaši novērtēja kopējo modes skates noskaņu: “Ļoti patika visa modes skates kopējā atmosfēra, mūzika, kas tiešām radīja tādu kā izlaušanās efektu. Savā ziņā arī tā ir Stockmann izlaušanās, jo cilvēkiem Stockmann parasti saistās ar klasiskām, konservatīvām vērtībām, šī skate noteikti izmaina šo priekšstatu, parādot interesantu pieeju. Ļoti interesants un neierasts risinājums bija lakats zem cepures. Arī bērnu mode bija īpaši stilīga, uzsverot bērnu raksturu.”

Radio un TV personība Linda Samsonova atzina, ka, pateicoties Stockmann modes skatei, vairs nebaidās no rudens un tā pelēkuma: “Iespaidi par modes skati ir ļoti pozitīvi – ar rudens sajūtu. 
Parasti visiem vasarā gribas pucēties, kleitas vilkt, modes skate iedvesmoja, parādot, ka rudenī nav jāmet “plinte krūmos” un jātērpjas pelēkā vai jāslēpjas milzu šallē. Šoreiz ļoti pārsteidza vīriešu mode, kā redzams šis ir mudinājums šajā rudenī izlauzties, nekautrēties par savu īsto būtību. Bija manāmi arī vīrieši svārkos, tas, protams, drosmīgākajiem. Ļoti patika arī bērnu modes atšķirīgā pieeja, ka bērniem nav obligāti jāvelk tipiskais rozā vai zilais, bet arī bērns var būt stilīgs.”

Kopumā pasākums ir ļoti izdevies, īpaši akcentējot domu par izlaušanos, ļoti labi noorganizēts, sajutos iedvesmota. Esmu jau noskatījusi kolosālus zābakus, kurpes, aksesuārus, nav uzreiz vienā paņēmienā jānomaina visa garderobe, bet var sākt ar sīkumiem – cimdiņiem, šallēm, skaistām saulesbrillēm, lai noķertu šo īpašo sajūtu. Arī Stockmann piedāvātās Stilistu konsultācijas ir lieliska iespēja, priecājās Linda. 

Vēl pēc modes skates beigām apmeklētāji nesteidzās prom, izbaudot īpašo atmosfēru, Crafters Aromatic Gin & Tonic kokteiļus un nolūkojot jau kādu īpašu jaunās sezonas stila hitu, kas iespējams pavērs daudzas durvis un sniegs jaunas iespējas arī ikdienas dzīvē. 

Modes skates veidošanā piedalījās un atbalstīja: modeļu aģentūra Vacatio Model Management, Kazene aksesuāri, kokteiļi Crafters Aromatic Gin & Tonic un RED šokolāde – pasaulē pirmā šokolāde ar samazinātu kaloritāti (līdz pat 45%), bez cukura, no dabīgām sastāvdaļām.