Pēc renovācijas atvērta “Stockmann Delikatess” nodaļa

1. septembrī durvis vērusi renovētā “Stockmann Delikatess” nodaļa. Tās pārveidē ieguldīti 2,5 miljoni eiro,  radot jaunu nodaļas vizuālo tēlu, kā arī ierīkojot virkni nebijušu risinājumu klientu ērtībām. 2400 kvadrātmetru plašajās nodaļas telpās pieejams bagātīgs klāsts kvalitatīvu un sezonālu vietējo pārtikas produktu, ka arī unikālas un izmeklētas garšas no visas pasaules.

“Rīgas “Stockmann” universālveikals ir vieta ar savu īpašo konceptu un stāstu. Saviem klientiem mēs tradicionāli piedāvājam pašu labāko, un arī “Delikatess” nodaļa nav izņēmums. Mums ir svarīgi sagādāt klientam patīkamas emocijas un ērtu un mūsdienīgu iepirkšanās pieredzi atbilstoši aktuālākajām tendencēm, ko arī īstenojām šajā renovācijas projektā. Esam paplašinājuši gatavo maltīšu klāstu un atvēruši “Stockmann Cafe”, kur uz vietas ir iespējams nobaudīt iegādātās delikateses. Turpinot ieviest ilgtspējīgus risinājumus, esam uzsākuši beziepakojuma piena produktu pārdošanu. Mēs lepojamies ar to, ka “Stockmann” ir starptautisks uzņēmums, kam svarīgas vietējās tradīcijas un vērtības. Tas spilgti atspoguļojas arī šajā renovācijas projektā, jo tieši izcilie Latvijas arhitekti Liene Griezīte un Roberts Valdmanis izveidojuši jauno “Stockmann Delikatess” veidolu, ko caurvij latviska un skandināviska dizaina savienojums,” teic universālveikala “Stockmann” direktore Dace Goldmane.

“Universālveikals “Stockmann” atrodas vēsturiskā vidē, vietā starp dzelzceļa staciju un tirgu. Te vienmēr bijusi cilvēku plūsma. Pati vieta pieprasa ilglaicīgu pieeju, ko arī centāmies attīstīt, radot kopējo noskaņu, taču neatsakoties no funkcionalitātes. Savā ziņā mūsu koncepts ir grafisks, nepārejošs, paredzēts ilgākam laikam, ne tikai šim mirklim. Radītais “Stockmann Delikatess” nodaļas dizains noteikti nav vienas dienas modes kaprīze,” norāda arhitekte Liene Griezīte.

“Viens no izaicinājumiem bija apzināt un saprast tirdzniecības telpu, kā organizēt cilvēku plūsmu, lai klientiem iepirkšanās būtu loģiska un komfortabla. Nācās iedziļināties telpas specifiskajās niansēs. Viens no uzdevumiem bija izslēgt jebkādu diskomfortu iepirkšanās laikā, jo “Stockmann Delikatess” nodaļas mērķis ir, lai pircējs te labi justos. Tās ir rūpes par saviem klientiem, pret ko izturējāmies ar dziļu pietāti,” atklāj arhitekts Roberts Valdmanis.

Vēl ērtākas iepirkšanās pieredzes nodrošināšanai renovētajā nodaļā konsultācijas par produktiem sniedz ne tikai veikala darbinieki, bet informāciju var iegūt arī ar QR kodu palīdzību, kas izvietoti pie produktiem. Tāpat īpašs “Stockmann Delikatess” jaunums ir iespēja iegādāties sveramos piena produktus bez iepakojuma, turklāt tie nākuši no īpaši atlasītiem vietējiem ražotājiem. Plānots, ka drīzumā klientiem būs pieejami arī pēc īpašām šefpavāra Māra Jansona receptēm gatavoti ēdieni. Kā līdz šim, nodaļā darbojas arī bezmaksas dzeramā ūdens uzpildes vieta, kur ikviens klients var uzpildīt savu tukšo ūdens pudeli vai nomazgāt nodaļā iegādātu augli, un līdztekus parastajiem iepakojumiem pieejami arī pilnībā kompostējami maisiņi.

2003. gadā atklātā universālveikala “Stockmann” delikatešu nodaļas renovācija tika uzsākta šī gada maijā, tādējādi iezīmējot jaunu lappusi universālveikala 18 gadus garajā vēsturē. Ar šo ieguldījumu pārtikas segmenta attīstībā un “Delikatess” nodaļas renovācijā universālveikals “Stockmann” turpina realizēt savu piecgades biznesa plānu.

Par “Stockmann”

“Stockmann” piedāvā daudzveidīgu un kvalitatīvu modes, skaistumkopšanas, mājas un pārtikas produktu izvēli brīnišķīgai ikdienas dzīvei. Mēs iedvesmojam klientus izdarīt ilgtspējīgu un atbildīgu izvēli. “Stockmann” ir 8 universālveikali Somijā un Baltijas valstīs, kā arī tiešsaistes veikals stockmann.com. Papildu informāciju var atrast vietnē stockmanngroup.com.

 

Papildu informācija:

Dace Kokina, SIA “Stockmann” mārketinga vadītāja

E-pasts: dace.kokina@stockmann.com

Mob.tel. +371 29118809

Mājaslapa: www.Stockmann.lv

Facebook: facebook.com/Stockmannriga