Rudens stila apvērsums
normām un nedrošības
Šoruden universālveikals Stockmann aicina pircējus īstenot īstu rudens stila apvērsumu, izlaužoties no pagātnes, normām, tradīcijām, bailēm un nedrošības. Visus ierobežojumus var pārkāpt ar nelielu drosmes, pašapziņas un apņēmības devu. Šajā rudenī Stockmann aicina ikvienu veidot savu personīgo stilu, radot sevi un savu vidi no jauna ar sezonas modes un mājas preču palīdzību, jo šoreiz stils iegūst dziļāku nozīmi, kļūstot par mūsu iekšējās būtības izpausmes veidu un jaunās personības akcentu. Rudens mode aicina ikvienu īstenot stila izlaušanos, miksējot klasiku un negaidītas nianses, kā arī konservatīvākiem pircējiem atgādinot, ka pat nelielas izmaiņas ir pirmais solis pretim stila apvērsumam un atjaunotai estētikai.
Stockmann stiliste Anastasija Paškēviča atzīmē – “Ierobežojumi, tostarp stila un modes ziņā, bieži vien slēpjas tikai mūsu prātos, mēs neļaujam sev brīvdomību, uztraucoties par citu viedokļiem. Šoruden atstāsim savu veco “es” pagātnē arī modes izjūtu ziņā, piedzīvojot izlaušanos modes, stila, aksesuāru un pat mājas lietu jomās, sagaidot rudeni brīvdomīgi, spēcīgi un sev atbilstoši. Sievietes aicinām kļūt par aktuālām pirmatklājējām, kombinējot rudenīgus toņus, taisna piegriezuma mēteļus, ādas aksesuārus un vienmēr aktuālās kreklblūzes baltā krāsā vai ar leoparda apdruku, savukārt vīriešiem jākļūst par moderno tendenču noteicējiem ar žaketi asfalta pelēkā tonī, stilīgām chinos tipa biksēm, pieskaņotu mugursomu un apaviem. ”
Tendenciozā avangarda stilā rudenī sevi piesaka arī mājas lietas, piemēram, melnbalta gultasveļa ģeometriskos rakstos, futūristiskas vāzes un spoguļi, plūdlīniju mēbeles un izmeklēti apgaismojuma objekti.
Šoreiz rudens kolekciju pavada īpaša kampaņa, kas simboliski ataino izlaušanos, modeļiem pārraujot ierobežojumus, pelēcīgu eksistenci un parādoties jaunos, spēcīgos, drosmīgos stilos. Izlaušanās tendence ir ieturēta gan Stockmann rudens kampaņas vizuālajos materiālos, gan arī reklāmas klipos. Vizuālos materiālus papildina rudenim raksturīgās toņu paletes – zilganzaļais, violetais, piesātināti sarkanais, kamēr reklāmas klipi simboliski demonstrē pelēcīgo esību – tagadējo “es” – un jauno būtību – drosmīgu un spilgtu jauno “es”. Stockmann vēlas akcentēt, ka izlaušanos un stila apvērsumu var piedzīvot visu vecumu cilvēki, jo pārmaiņas nav tikai jauniešu privilēģija, tāpēc arī reklāmās redzamas sievietes un vīrieši vecumā no 30 līdz 50 un vairāk gadiem. Izlaušanās koncepcija attiecas ne tikai uz modes precēm, bet arī skaistumkopšanu, aksesuāriem un mājas lietām. Vizuālajā kampaņas estētikā izmantots plēstā papīra efekts, akcentējot to, ka dažas lietas ir jāsarauj, jāsaplēš, jāpārtrauc, lai veidotos kas jauns.
Vēlam pircējiem jaunumiem bagātu, košu un drosmīgu rudeni!