SKAISTUMA dienas vakars

Pagājušajā nedēļā, 8. novembrī, u/v Stockmann kosmētikas nodaļa pārtapa īstā dāmu paradīzē, pulcējot plašu skaistumkopšanas cienītāju skaitu, skaistuma blogerus un citus skaistuma entuziastus, kuri ļāvās skaistuma pasaules burvībai šajā maģiskajā svētku gaidīšanas laikā.

Stockmann Skaistuma Vakara ievadā viesus sveica elegantā pasākuma vadītāja Lelde Lietaviete, kura aicināja apmeklētājas izbaudīt vakaru, iepazīties ar dažādiem zīmolu piedāvājumiem, palutināt sevi ar jaunu lūpu krāsu, ēnu paleti vai efektīviem sejas kopšanas līdzekļiem.

Apmeklētājas nevilcinājās un aizrautīgi piedalījās konkursos, iegādājās kosmētikas un skaistumkopšanas preces par īpašām atlaidēm, baudīja gardos dzērienus un uzkodas, kā arī izmantoja iespēju izveidot skaistu grimu pie Lancome make-up mākslinieces Ditas Graudas un Yves Saint Laurent make-up mākslinieces Beātes Kudiņas.

Pasākuma laikā viesi varēja arī fotografēties pie skaistā jaunā Gucci aromāta Bloom stenda, kas līdzinājās krāšņam dārzam, vienlaikus arī personalizējot Gucci Bloom aromātu pudelītes ar īpašām uzlīmēm. Daudzas sievietes aizrautīgi pulcējās pie Tom Ford Beauty stenda, kur īpašu uzmanību izpelnījās Tom Ford dekoratīvā kosmētika, kas vilināja ar spilgtiem un piesātinātiem lūpu toņiem.

Savukārt Kiehl’s sniedza iespēju katram pircējam izmēģināt roku laimes ratā, bet Kinetics notestēt kādu no jaunās ziemas kolekcijas Love in the Snow nagu laku toņiem. Īpašus piedāvājumus bija sagādājuši arī Giorgio Armani, Chanel, Dior, Sensai un citi zīmoli. Katrs zīmols vilināja ar labāko un gaisā virmoja burvīgs jaunāko aromātu smaržu mākonis.

Kungus, kuri pasākumu apmeklēja kopā ar savām dāmām, īpaši priecēja u/v Stockmann 2. stāvs, kur veikals Wood Religion Barber Shop piedāvāja bezmaksas bārddziņa pakalpojumus un īpašu meistarklasi bārdas kopšanā.

Uzkodas un izsmalcināti gardais Moet šampanietis gaidīja apmeklētājus arī trešajā stāvā, kas piedāvāja iespēju apskatīt atjauno Hugo Boss shop-in-shop koncepciju, kura pārsteidza ar elegantu kompozicionālo risinājumu, kas izceļ apģērbu kolekcijas, nodrošina to pārskatāmāku izvietojumu un sniedz ērtākas iepirkšanās iespējas pircējiem. Zīmola Hugo Boss sieviešu nodaļas 110 m2 platībā ir pārstāvētas pircēju īpaši iecienītās kolekcijas Boss, Boss Orange un Hugo kolekcijas, bet vīriešu nodaļa sagaida ar 219 m2 platību un daudzveidīgajām Boss, Boss Orange, Boss Green un Hugo kolekcijām.

Jaunā shop-in-shop koncepcija īpaši sasaucas ar Hugo Boss filozofiju, kur katru kolekciju raksturo noteikta filozofija un pieeja. Boss ir zīmola pamatkolekcija, kas piedāvā autentisku, atturīgi elegantu luksusu. Kolekcija vīriešiem ir moderna, izmeklēti lietišķa, piedāvājot arī izsmalcinātus casual apģērbus un augstākās klases sportiskus apģērbus valkāšanai pēc darba.

Kolekciju sievietēm raksturo sievišķība ar izteiktu koncentrēšanos uz izmeklētiem audumiem un izsmalcinātām detaļām. Bagātīgais moderna lietišķā apģērba, ekskluzīva atpūtas apģērba un greznu vakartērpu sortiments apvieno aktuālus siluetus, izcilu dizainu un klasisku eleganci. Savukārt Boss Orange pauž nepiespiestāku vēstījumu, piedāvājot apģērbus, kas izceļ individualitāti un slavina relaksētu dzīves veidu ar nekomplicētiem, moderniem apģērbiem. Boss Green piedāvā modernus apģērbus sportam un aktīvai laika pavadīšanai, kur akcentēta kvalitāte un funkcionalitāte, apvienojot premium modi un sportiskumu. Zīmols Hugo ļauj radīt progresīvus tēlus un stilīgu, urbānu attieksmi ar modernām modes tendencēm biznesam un atpūtai.

Sieviešu un vīriešu kolekcijas izceļ pašapzinīgi, stilīgi akcenti. Visas kolekcijas papildina apavi un aksesuāri, kā arī rokas pulksteņi, brilles un aromāti.

Modes noskaņas ieskanējās arī turpmākajā vakara gaitā, jo viesus gaidīja vēl viens brīnišķīgs pārsteigums – aizraujoša apakšveļas modes skate svētku noskaņās. Uz podija, kas līdzinājās skaistai ziemas ainavai, modeļu aģentūras Vacatio modeles demonstrēja greznu apakšveļu kaislīgi sarkanos, sapņaini baltos un noslēpumaini melnos toņos, kā arī skaistus naktstērpus īpašiem svētku mirkļiem. Modes skatēs stilu veidoja stilistes Anastasija Paškēviča un Inga Zaharova.

Pasākums noslēdzās ar loteriju, kur apmeklētājām bija iespēja tikt pie skaistām un vērtīgām balvām, Skaistuma Dienu kūku no gardas šokolādes, kā arī dziedātāja Ivo Grīsniņa – Grīšļa grupas melodisko uzstāšanos, kas aizrāva apmeklētājas un viesi nesteidzās prom līdz pat pašām pasākuma beigām.

Modes skates fotogrāfijas: https://failiem.lv/u/y9xxmmn9#_
Fotogrāfe: Katerina Korss

Pasākuma fotogrāfijas: https://failiem.lv/u/yeezcv3e#_
Fotogrāfi: Katerina Korss un Jānis Saliņš

Hugo Boss shop-in-shop fotogrāfijas: https://failiem.lv/u/tf47kett#_
Fotogrāfs: Jānis Saliņš

U/v Stockmann Latvijā darbojas kopš 2003. gada, nodarbinot 441 darbinieku. U/v Stockmann ietilpst Somijas koncernā Stockmann Group, kas darbojas kopš 1862. gada. Grupa attīstījusi trīs biznesa sektorus: Lindex, Stockmann mazumtirdzniecības un nekustamo īpašumu sektoru. Grupas kopējie ieņēmumi 2016. gadā bija 1.3 miljardi eiro, kopējais strādājošo skaits – 8000 darbinieku. Stockmann mazumtirdzniecības uzņēmumi piedāvā kvalitatīvu izvēli, izcilu klientu servisu un labākās iepirkšanās pieredzi astoņos veikalos Somijā, Igaunijā un Latvijā.

stockmann.lv
facebook.com/stockmannriga