Universālveikala “Stockmann” apgrozījums pērn bijis 26,4 miljoni eiro
Pandēmijas apstākļi būtiski ietekmējuši 2020. gada plānu
Pērn universālveikala “Stockmann” apgrozījums salīdzinājumā ar 2019. gadu sarucis par 34,9%, sasniedzot 26 459 502 eiro. Savukārt gads noslēgts ar 2 148 295 eiro lieliem zaudējumiem, kas segti no iepriekšējo gadu peļņas. Apgrozījuma kritums un zaudējumu apmērs pērn saistāms ar Covid-19 pandēmijas izraisīto krīzi, kuras rezultātā Latvijā tika pieņemta virkne tirdzniecības ierobežojumu, kas būtiski ietekmēja universālveikala darbību un turpinājās visu gadu. Tostarp valsts noteiktie pulcēšanās ierobežojumi liedza uzņēmumam organizēt kampaņu “Trakās dienas” universālveikalā, periodiski tirgot nepārtikas preces brīvdienās, svētku dienās, kā arī tirdzniecībai tik nozīmīgajā periodā – decembra beigās.
Šogad plānotas vairāk nekā 2,5 miljonu eiro lielas investīcijas universālveikala “Stockmann” attīstībā
“Pandēmijas laiku izmantojām, lai strādātu pie izaugsmes plāniem, tāpēc saskatām iespēju no krīzes iziet stiprākiem. Turpinot attīstīt universālveikala darbību, plānojam savu pozīciju tirgū stiprināt, attīstot visas četras universālveikalam nozīmīgās kategorijas: pārtiku, modi, māju un kosmētiku. Tostarp šogad “Stockmann” mātes uzņēmums 2,5 miljonus ieguldīs Rīgas universālveikala pārtikas segmenta attīstībā, pilnībā renovējot “Delikatess” nodaļu. Līdztekus iespaidīgām vizuālām pārvērtībām, ieviesīsim jaunus, dabai draudzīgus risinājumus, iepazīstināsim ar jaunām un īpaši atlasītām garšām no visas pasaules, kā arī paplašināsim pašmāju ražotāju produktu klāstu. Tāpat plānotas investīcijas uzņēmuma digitālajā attīstībā, tostarp vēl vairāk pilnveidojot attālinātās tirdzniecības iespējas, lai turpinātu piedāvāt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi daudzkanālu vidē,” teic universālveikala “Stockmann” direktore Dace Goldmane.
“Stockmann” mātes uzņēmums īsteno daudzgadu programmu universālveikalu attīstībai
Koronavīrusa epidēmija Eiropā būtiski ietekmēja arī universālveikala mātes uzņēmumu Somijā. Šī gada pavasarī tika apstiprināta astoņu gadu restrukturizācijas programma, kas balstīta uz visu “Stockmann” universālveikalu darbības turpināšanu, universālveikalu ēku pārdošanu un turpmāku atpakaļ nomāšanu. Korporatīvās restrukturizācijas programmas ietvaros paredzēts, ka “Stockmann” mātes uzņēmums 2,5 miljonus eiro investēs arī Rīgas “Stockmann” universālveikala “Delikatess” nodaļas renovācijā.
Par “Stockmann”
“Stockmann” piedāvā daudzveidīgu un kvalitatīvu modes, skaistumkopšanas, mājas un pārtikas produktu izvēli brīnišķīgai ikdienas dzīvei. Mēs iedvesmojam klientus izdarīt ilgtspējīgu un atbildīgu izvēli. “Stockmann” ir 8 universālveikali Somijā un Baltijas valstīs, kā arī tiešsaistes veikals stockmann.com. Papildu informāciju var atrast vietnē stockmanngroup.com.
Papildu informācija:
Dace Kokina, SIA “Stockmann” Mārketinga vadītāja
E-pasts: dace.kokina@stockmann.com
Mob.tel. +371 29118809
Mājaslapa: www.Stockmann.lv
Facebook: facebook.com/Stockmannriga