Universālveikals “Stockmann” sagatavojies darbam 2022. gadā

Pēc vēl viena izaicinājumiem pilna gada, kas aizvadīts pandēmijas ēnā, universālveikals “Stockmann” ir pilnībā sagatavojies darbam nākamajā, 2022. gadā, šogad intensīvi strādājot pie izaugsmes plāniem un stiprinot pozīciju tirgū. Lai gan prognozējams, ka arī nākamais gads mazumtirdzniecībai nebūs viegls, plānots, ka universālveikala tirdzniecības apmēri varētu atgriezties 2019. gada līmenī.

“2022. gadā turpināsim attīstīt daudzkanālu iepirkšanās vidi visās kategorijās, pilnveidojot iepirkšanās pieredzi gan klātienē, gan attālināti. Pandēmija ir būtiski mainījusi klientu iepirkšanās paradumus, tāpēc mūsu uzdevums ir nodrošināt izvēles iespējas, lai klients preces varētu iegādāties sev ērtākajā veidā un vietā, saglabājot nemainīgi augstu klientu apkalpošanas līmeni. Tāpat nākamgad īstenosim dažādas ar personāla iesaisti un lojalitātes veicināšanu saistītas aktivitātes, jo ilgtspējīgi darbinieki ir veiksmīga biznesa pamats,” stāsta universālveikala “Stockmann” direktore Dace Goldmane.

Jau ziņots, ka valdības pieņemto tirdzniecības ierobežojumu dēļ universālveikals šā gada sākumā strauji ieviesa attālinātās iepirkšanās iespēju, nodrošinot klientus ar plašu nepārtikas preču piedāvājumu laikā, kad klātienē tas nebija iespējams. Savukārt populārā “Stockmann” tirdzniecības kampaņa “Trakās dienas” jau otro gadu pēc kārtas notika arī interneta vidē. Kopumā, salīdzinot ar pagājušo gadu, “Stockmann” e-komercijas izaugsme šogad vērtējama ļoti pozitīvi.

Tāpat “Stockmann” mātes uzņēmums šogad investēja universālveikala pārtikas segmenta attīstībā. Tā rezultātā veikta vērienīga “Delikatess” nodaļas renovācija, pilnveidojot sortimentu un nodaļā izveidojot jaunu kafejnīcu “Stockmann Cafe”.

Zināms, ka koronavīrusa epidēmija Eiropā būtiski ietekmēja universālveikala mātes uzņēmumu Somijā. Šā gada pavasarī tika apstiprināta astoņu gadu restrukturizācijas programma, kas balstīta uz visu “Stockmann” universālveikalu darbības turpināšanu, universālveikalu ēku pārdošanu un turpmāku atpakaļ nomāšanu.

Par “Stockmann”

“Stockmann” piedāvā daudzveidīgu un kvalitatīvu modes, skaistumkopšanas, mājas un pārtikas produktu izvēli brīnišķīgai ikdienas dzīvei. Mēs iedvesmojam klientus izdarīt ilgtspējīgu un atbildīgu izvēli. “Stockmann” ir 8 universālveikali Somijā un Baltijas valstīs, kā arī tiešsaistes veikals stockmann.com. Papildu informāciju var atrast vietnē stockmanngroup.com.

 

Papildu informācija:

Dace Kokina, SIA “Stockmann” mārketinga vadītāja

E-pasts: dace.kokina@stockmann.com

Mob.tel. +371 29118809

Mājaslapa: www.Stockmann.lv

Facebook: facebook.com/Stockmannriga