Stockmann Pastāvīgo Klientu programmas noteikumi un nosacījumi
LIETOTIE TERMINI
MyStockmann programma: lojālo klientu programma (“Programma”), ko Lindex Group Oyj un Stockmann piedāvā saviem klientiem.
MyStockmann dalībnieks: privātpersona, kas ir pievienojusies MyStockmann programmai (“Dalībnieks”).
MyStockmann lietotne: mobilā lietotne dalības un priekšrocību pārvaldībai (“Lietotne”).
Stockmann tiešsaistes veikali: stockmann.com, stockman.ee un stockmann.lv (“Tiešsaistes veikals”).
Stockmann universālveikals: Stockmann universālveikals Somijā, Igaunijā vai Latvijā (“Universālveikals”).
Stockmann Mastercard karte: kreditora izsniegtā Stockmann Mastercard kredītkarte/debetkarte (“Kredītkarte”).
Kredītkartes kreditors: Nordea Finance Finland Ltd (uzņēmuma ID 0112305-3, Aleksis Kiven katu 9, 00500 Helsinki, Kreditora mājaslapa (“Kreditors”).
Stockmann partneris: izvēlētais īrnieks vai partneris (“Partneris”)
- 1. PROGRAMMAS PRINCIPI
Šī ir bezmaksas klientu programma, ko Lindex Group Oyj piedāvā saviem klientiem. Par Dalībnieku var kļūt tikai privātpersonas. Dalībnieki saņem produktu un pakalpojumu priekšrocības no Universālveikaliem un Tiešsaistes veikala, kā arī no partneriem. Lietotni var lejupielādēt no AppStore un Google Play.
- 2. KĻŪŠANA PAR DALĪBNIEKU
Dalība ir individuāla. Par Dalībnieku var kļūt ikviens, kas sasniedzis 15 gadu vecumu. Pretendentiem vecumā no 15 līdz 17 gadiem ir nepieciešama vecāku vai aizbildņu piekrišana. 15 līdz 17 gadus veci jaunieši var pieteikties dalībai Universālveikalu apkalpošanas nodaļās. Jābūt klāt vecākiem vai aizbildnim. Visiem jaunajiem Dalībniekiem ir jābūt derīgai e-pasta adresei un mobilā tālruņa numuram.
Parasti Stockmann sniedz informāciju par jautājumiem, kas saistīti ar dalību, elektroniski, informējot Dalībniekus, piemēram, par dalības priekšrocībām, uzkrātajiem punktiem, darījumiem, partneru priekšrocībām vai Lietotnes funkcijām. Dalībnieki ir atbildīgi par savas e-pasta adreses, kontaktinformācijas, interešu un pieteikuma atjaunināšanu.
Pirms kļūšanas par Dalībnieku klientam ir jāizlasa informācija par Stockmann veikto personas datu apstrādi un šie dalības noteikumi un nosacījumi.
Par Dalībnieku var kļūt, reģistrējoties pašam, izmantojot Lietotni vai Tiešsaistes veikalu, vai arī Universālveikala kasē. Pēc pievienošanās Dalībnieks atkarībā no izmantotā kanāla saņems dalības numuru vai nu Lietotnē, vai Interneta veikalā, vai no veikala personāla, vai arī pēc zvanīšanas klientu apkalpošanas dienestam – apstiprinājumu pa e-pastu.
Uzņēmumi, uzņēmumu grupas, organizācijas vai citas vienības, vai tie, kas veic komerciālus vai centralizētus iepirkumus, nav tiesīgi kļūt par dalībniekiem. Dalību nevar izmantot tālākpārdošanas vai peļņas gūšanas nolūkā.
- 3. PIETEIKŠANĀS KREDĪTKARTES SAŅEMŠANAI
Kredītkartei var pieteikties Kreditora tīmekļa vietnē, pieslēdzoties ar internetbankas akreditācijas datiem. Kredītkartes pieteikumā sniegtā informācija tiks uzskatīta par konfidenciālu. Pieteikties uz kredītkarti.
Kredītkartes pieteikumu iesniedzošajiem dalībniekiem ir jābūt Somijas pastāvīgajiem iedzīvotājiem. Kredītkartei var pieteikties personas, kuras ir vismaz 18 gadus vecas un atbilst Kreditora, kas piešķir finansējumu, kredīta atbilstības kritērijiem. Dalībniekam ir jāpieņem atsevišķi Kreditora noteikumi un nosacījumi attiecībā uz kredītkarti un Eiropas patēriņa kredīta standarta informācija.
Ja Dalībnieks iesniedz pieteikumu Kredītkartes saņemšanai, Kreditors nosūtīs kredītkarti Dalībniekam pēc tam, kad kredīta pieteikums būs apstiprināts. Ja kredīta pieteikums tiek noraidīts, Kreditors par to informē Dalībnieku.
- 4. PUNKTU KRĀŠANA PROGRAMMĀ
Programmā punkti tiek izmantoti, lai pārietu uz augstākiem līmeņiem. Punktu piešķiršana ir personiska, un tos nevar nodot citai personai vai Dalībniekam. Nopelnīto punktu derīguma termiņš beidzas un punktu konts tiek atjaunots līdz nullei tikai tad, ja dalība tiek izbeigta saskaņā ar 8. un 9. punktu.
Punktus var krāt, izmantojot šādas metodes:
1.metode: veicot pirkumus Universālveikalos, Tiešsaistes veikalā vai pie izvēlētiem partneriem, vai veicot pirkumus, izmantojot Kredītkartes kredīta funkciju.
- • Par katru eiro (1 EUR), kas iztērēts Universālveikalā, Tiešsaistes veikalā vai veicot pirkumu no izvēlētā partnera, tiek nopelnīts viens punkts (1 punkts). Jaunāko partneru sarakstu, kas veicina jūsu punktu uzkrāšanu, vienmēr var atrast Tiešsaistes veikala Programmas lapās.
- • Par katru eiro (1 EUR), kas samaksāts, izmantojot Kredītkartes kredīta funkciju, dalībnieki nopelna vismaz 0,5 papildu punktus. Kredītkartes izmantošana un punktu uzkrāšana ir katrai personai individuāla; paralēlās kartes izmantošana neietekmē galvenās Kredītkartes īpašnieka punktu uzkrāšanu, un galvenās kredītkartes izmantošana neietekmē paralēlās Kredītkartes īpašnieka punktu uzkrāšanu.
- • Produktu atgriešana/atmaksa samazina punktu skaitu par 1 punktu par katru 1 EUR. Par nereģistrētiem pirkumiem dalībnieki pēc tam punktus nesaņem.
2.metode: citi Programmā noteiktie veidi, piemēram:
- • Pirmo reizi abonējot biļetenu.
- • Atjauninot kontaktinformāciju vai intereses jūsu profilā.
- • Kad sākat izmantot Stockmann Mastercard karti
Punktus nepiešķir par Stockmann starpniecības ceļā iegādātiem produktiem (tostarp biļetēm un dāvanu kartēm), alkoholu, azartspēlēm vai dīleru kartēm, Online Exclusive partneru transportlīdzekļiem, naudas pārskaitījumu pakalpojumiem, Trako dienu transportlīdzekļu piedāvājumiem, transportlīdzekļiem vai līzinga un pakalpojumu līgumiem, Stockmann piegādes pakalpojumu (eksporta) pirkumiem vai apdrošināšanu.
- 5. DALĪBAS REĢISTRĀCIJA PIRKUMA BRĪDĪ
Lai nopelnītu punktus, dalībniekam ir jāreģistrē savs dalībnieka numurs pirms pirkuma apmaksas brīdī, kad viņš veic pirkumu Universālveikalā. Lai Tiešsaistes veikalā pirkuma veikšanas laikā punkti tiktu ieskaitīti Dalībnieka kontā, Dalībniekam ir jāpiesakās Tiešsaistes veikalā.
Dalība tiek reģistrēta Universālveikalos, nolasot dalības numuru no Lietotnes (mobilās kartes QR kods) vai izmantojot dalības kartes mikroshēmu/magnētisko joslu, maksājot pie kases. Maksājot ar Apple Pay, Google Pay vai citu līdzīgu mobilo maksājumu metodi, pirms pirkuma apmaksas Dalībniekam vispirms ir jāreģistrē dalība, izmantojot kādu no iepriekš minētajām metodēm.
- 6. PUNKTU IESKAITĪŠANA KONTĀ
Pēc pieteikšanās savā kontā Lietotnē un Tiešsaistes veikalā dalībnieki var apskatīt savu nopelnīto punktu skaitu.
Parasti punkti par pirkumiem Stockmann tiek ieskaitīti Dalībnieka kontā nākamajā dienā pēc pirkuma veikšanas. Par pirkumiem, kas veikti pie partneriem Stockmann universālveikalos, punkti parasti tiek ieskaitīti vienas nedēļas laikā no pirkuma datuma.
Punktus par Kredītkartes izmantošanu ieskaita Dalībnieka kontā pēc Kredītkartes norēķinu cikla beigām, pamatojoties uz informāciju, kas saņemta no Kreditora.
- 7. PROGRAMMAS PRIEKŠROCĪBAS
Programmā ir vairāki līmeņi, kuros Dalībnieki tiek iekļauti, pamatojoties uz viņu uzkrātajiem punktiem. Katram līmenim ir savas priekšrocības, un šo priekšrocību saturs katrā līmenī ir atšķirīgs. Dalībnieki var saņemt arī papildu priekšrocības, pamatojoties uz viņu iepirkšanās paradumiem vai deklarētajām interesēm. Papildus kredītpunktiem ir arī 0,5 % atlaide par pirkumiem, kas ar Kredītkarti veikti Universālveikalos.
Kad sistēmā tiek reģistrēti jauni Dalībnieka punkti, Dalībnieks automātiski pāriet uz līmeni, kas atbilst viņa punktu skaitam. Līmenis vienmēr nosaka ieguvumus, kas pienākas Dalībniekam. Ieguvumi var būt šādi:
- • Pagaidu
- • Vienreizēji
- • Saistīti ar konkrētu laiku, vietu vai darbību
Tiešsaistes veikalā publicētie līmeņa ieguvumi ir pieejami visiem attiecīgā līmeņa Dalībniekiem. Tomēr lielāko daļu programmas priekšrocību var izmantot tikai Lietotnē vai Tiešsaistes veikalā.
Aktuāls Programmas satura apraksts un konkrētajā brīdī spēkā esošo ieguvumu līmeņi ir pieejami Tiešsaistes veikalā.
Stockmann patur tiesības mainīt Programmas priekšrocības, par šādām izmaiņām savlaicīgi paziņojot Tiešsaistes veikalā.
- 8. DALĪBAS IZBEIGŠANA
Dalībnieks var izbeigt dalību jebkurā laikā. Jūs varat izbeigt dalību pats Lietotnē vai paziņojot par to Stockmann klientu apkalpošanas dienestam pa tālruni vai rakstiski. Dalība tiek pārtraukta uzreiz pēc paziņojuma apstrādes. Dalībnieks var arī pieprasīt dalības pārtraukšanu Lietotnē, un tādā gadījumā konts tiks dzēsts 14 dienu laikā. Pārtraucot dalību, Dalībnieks zaudē iegūtās priekšrocības un punktus. Pirms dalības izbeigšanas Dalībnieks var izmantot visas savas priekšrocības un punktus, kurus dalībnieks vienmēr var apskatīt, kā paskaidrots 6. punktā.
Stockmann ir tiesības izbeigt dalību, ja Dalībnieks neievēro Programmas noteikumus un nosacījumus.
Ja Dalībniekam ir Stockmann Mastercard karte, dalībnieka kredītlīgums ar Nordea Finance automātiski nebeigsies pēc dalības izbeigšanas vai termiņa beigām saskaņā ar 8. vai 9. punktu, tāpēc Dalībniekam ir rakstiski jābeidz kredītlīgums, iesniedzot to kredīta devējam Nordea Finance.
- 9. DALĪBAS IZBEIGŠANA NEAKTIVITĀTES DĒĻ
Ja dalībnieka kontā nav reģistrēti punkti (4. punkts) vai ja Dalībnieks nav pieteicies savā kontā piecus (5) gadus, dalība tiks izbeigta. Dalībnieks par līguma izbeigšanu tiks informēts iepriekš elektroniski. Ja Dalībnieks atkārtoti pievienojas Programmai, viņš sāks dalību Programmā no sākuma, un viņa uzkrātie punkti netiks atgriezti.
Kredītkartes īpašnieka dalība ir spēkā visu laiku, kamēr Klientam ir Kredītkarte. Ja Kredītkarte tiek anulēta saskaņā ar 10. punktu vai to anulē Dalībnieks, attiecībā uz dalības izbeigšanu neaktivitātes dēļ tiek piemēroti 9. punktā izklāstītie noteikumi un nosacījumi.
- 10. KREDĪTKARTES ANULĒŠANA
Ja Dalībnieks astoņu (8) gadu laikā nav veicis nevienu pirkumu ar Kredītkarti, Kreditors anulē Kredītkarti. Kreditors iepriekš neinformēs Dalībnieku par atcelšanu. Ja dalībnieks vēlas saņemt jaunu Kredītkarti, viņam jāiesniedz jauns pieteikums Kreditoram (3. punkts).
- 11. IZMAIŅAS PROGRAMMĀ
Stockmann pēc saviem ieskatiem jebkurā laikā var izbeigt, grozīt, ierobežot, apturēt vai grozīt Programmu un tās noteikumus un nosacījumus, ja izmaiņas ir saistītas ar
- • būtiskām izmaiņām ražošanā, piedāvājumā, pieprasījumā vai līdzīgos apstākļos;
- • līgumu, cenu veidošanas, sistēmas vai pakalpojumu komponentu izstrādi vai atjaunošanu;
- • izmaiņām, kas radušās trešo personu sniegto pakalpojumu rezultātā;
- • datu privātumu, informācijas drošību vai finanšu drošības aizsardzību vai attīstību;
- • izmaiņām tiesību aktos vai valsts iestādes lēmums, ko nevarēja ņemt vērā, noslēdzot līgumu.
Šādas izmaiņas stāsies spēkā ne agrāk kā četrpadsmit (14) kalendāro dienu laikā no dienas, kad par izmaiņām tiek paziņots Lietotnē, Tiešsaistes veikalā, pa e-pastu vai to kombinācijā.
- 12. ATBILDĪBAS IEROBEŽOJUMI
Stockmann nav atbildīgs par Programmas sistēmas kļūmēm vai darbības traucējumiem vai to sekām. Stockmann nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem vai kaitējumu, kas radies Programmas pārtraukšanas, izmaiņu vai izbeigšanas vai citu ar to saistītu notikumu dēļ.
- 13. CITI NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI
Kopumā adreses izmaiņas Somijā tiek automātiski atjauninātas, pamatojoties uz datiem, kas iesniegti Digitālo un iedzīvotāju datu pakalpojumu aģentūrai.
Informāciju par to, kā Stockmann apstrādā personas datus, var atrast Stockmann klientu datu privātuma politikā.
Helsinki, 2025. gada 9. maijs
MYSTOCKMANN TERMS AND CONDITIONS IN ENGLISH