Pirkumiem e-veikalā stockmann.lv par summu virs 120€ tiek piemērota bezmaksas piegāde.
Piegādes nosacījumi
PIEGĀDE LATVIJĀ – TRAKASDIENAS.LV
Piegādes laiks var prasīt 5 – 14 darba dienas. Atsevišķu produktu izņēmumu gadījumi, kad piegāde var būt ilgāka, tiks norādīti produkta informācijā. Lindex Group Oy nav atbildīgs par izmaiņām piegādes laikā vai ietekmi, ko tas rada klientam.
Piegādes metodes:
PIEGĀDES METODES |
PIEGĀDES IZMAKSAS (€) |
Omniva pakomāts |
4,90€ |
Smartpost Itella paku terminālis vai paku punkts |
4,90€ |
DPD paku terminālis vai paku punkts |
4,90€ |
Pirkumiem e-veikalā trakasdienas.lv par summu virs 120€ tiek piemērota bezmaksas piegāde
Kā MyStockmann klients saņem bezmaksas piegādi:
MyStockmann līmenis |
Bezmaksas piegāde no: |
Sudraba līmenis |
100€ |
Zelta līmenis |
80€ |
Platīna līmenis |
50€ |
MyStockmann klienti, saglabājot to pašu kontaktinformāciju, saņem bezmaksas piegādi, sākot ar otro pasūtījumu.
Sūtījums var tikt sadalīts vairākos sūtījumos, ņemot vērā preču lielumu un svaru.
Pārliecinieties, ka esat norādījis korektu savu telefona numuru, lai varat saņemt pasūtījuma piegādes informāciju, kad sūtījums ir ievietots saņemšanas punktā.
PIEGĀDE LATVIJĀ – STOCKMANN.LV
MyStockmann līmenis |
Bezmaksas piegāde no: |
Sudraba līmenis |
100€ |
Zelta līmenis |
80€ |
Platīna līmenis |
50€ |
Piegādes metodes:
PIEGĀDES METODES |
PIEGĀDES IZMAKSAS (€) |
Omniva pakomāts |
4,90€ |
Smartpost Itella paku terminālis vai paku punkts |
4,90€ |
PIEGĀDES LAIKS
Piegādes laiks stockmann.lv pasūtījumiem ir līdz 7 darba dienām. Izņēmumi, kas attiecas uz atsevišķām precēm, būs norādīti informācijā par preci. Lindex Group Oy nav atbildīgs par izmaiņām piegādes laikā vai ietekmi, ko tas rada klientam.
Sūtījums var tikt sadalīts vairākos sūtījumos, ņemot vērā preču lielumu un svaru.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka piegāde var aizņemt arī vairāk laika sakarā ar mūsu piegādes partneru iespējamo augsto noslogotību.
PIEGĀDES METODES
PRECES SAŅEMŠANA VEIKALĀ
Pasūtījumu var saņem Klientu apkalpošanas centrā 10 dienu laikā no aicinājuma saņemšanas, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (sūtījumu var izņemt tikai pasūtījuma veicējs).
Kad Omniva būs piegādājusi jūsu pasūtījumu uz pakomātu, jums tiks nosūtīta īsziņa. Pēc īsziņas saņemšanas jums 7 dienu laikā pasūtījums ir jāizņem no pakomāta. Lai pasūtījumu saņemtu pakomātā, izmantojiet īsziņā saņemto kodu.
Kad Jūsu pasūtījums būs piegādāts uz izvēlēto SmartPosti pakomātu vai paku izsniegšanas punktu (Narvesen), Jūs saņemsiet īsziņu ar PIN kodu. Pasūtījums jāizņem 7 dienu laikā pēc īsziņas saņemšanas. Izņemot pasūtījumu Narvesen vai citā paku punktā, jāuzrāda īsziņā saņemtais PIN kods. Ja izvēlējāties SmartPosti pakomātu, jāizmanto PIN kods un nodalījuma numurs, kas būs norādīts īsziņā, tajā būs arī instrukcija durtiņu atvēršanai. Ja izvēlētais pakomāts vai paku punkts būs pilns vai pasūtījuma izmērs neatbildīs, SmartPosti Klientu serviss ar Jums sazināsies, lai vienotos par piegādi uz tuvāko pieejamo vietu vai piegādi ar kurjeru.
Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu pa norādīto e-pasta adresi vai tālruņa numuru:
E-pasts: klientuinfo@stockmann.com
Tālrunis: +371 6 707 1222.