Kā tev iet, Hugo?

HUGO BOSS imidža maiņas kampaņas ietvaros iepazīstina ar jauno zīmolu HUGO. Zīmolam ir jauns tēls kopš tā iepriekšējās pārveides 90. gadu sākumā. “Mūsdienās vairāk nekā jebkad ir nepieciešams iet savu ceļu, un šis princips ir HUGO zīmola platformas pamatā. HUGO ir zīmols jauniem, neparastiem un progresīviem cilvēkiem, kas dzīvo pēc saviem noteikumiem,” – Daniel Grieder, HUGO BOSS AG izpilddirektors. Turpmāk HUGO kolekcijās dominēs rotaļīgāka un brīvāka estētika, taču saglabājot uzticību tādām zīmola pamatvērtībām kā apģērba izcilība.

Kampaņas fotogrāfiju autors ir atzīts modes fotogrāfs Mikaēls Jansons (Mikael Jansson), un tajās redzami Dienvidsudānas supermodele Adut Akech, reperi Big Matthew un SAINt JHN, kā arī amerikāņu dejotāja Maddie Ziegler. Akech un SAINt JHN ir pāris arī reālajā dzīvē, un šajā kampaņā viņi pirmo reizi fotografējas kopā.

Papildus globālās kampaņas fotogrāfijām tika radīts arī daudzveidīgs sociālo mediju deju un mūzikas saturs, tostarp dažādi aizkadri, intervijas un TikTok izaicinājumi. Zīmola seja Big Matthew un TikTok autors Vik White kopā izveidojuši horeogrāfiju dejas izaicinājumam ar nosaukumu #HowDoYouHUGO, kurā iesaistīsies vēl 60 TikTok autori, izvēršot plašu kampaņu dažādās platformās. “Mūsdienās vairāk nekā jebkad ir nepieciešams iet savu ceļu, un šis princips ir HUGO zīmola platformas pamatā. HUGO ir zīmols jauniem, neparastiem un progresīviem cilvēkiem, kas dzīvo pēc saviem noteikumiem,” piemetina Daniel Grieder.

Iepazīsti HUGO apģērbu kolekcijas u/v Stockmann 2. un 3. stāvā.